Сайт знаходиться на тестуванні. Можлива некоретна робота. Приносмио вибачення за незручності. 

Власний досвід: як наш читач повертав...свій ноутбук із сервісного центру

29.08.2013 12:47
3781
 
На основі свого досвіду наш читач ділиться порадами, як повернути свою техніку Все більше читачів «Електронної книги скарг України» скаржаться на те, що віддавши свою техніку у вітчизняні сервісні центри – прощаються з нею на завжди, а якщо і вдасться її повернути – то навряд чи відремонтованою. Нашому читачу і другу Євгенію І. – вдалося і змусити в сервісному центрі відремонтувати ноутбук і повернути техніку назад. Похід до магазину «Фотомаг» Жені допоміг зрозуміти, як можна повернути свою техніку, тому для читачів склав 4 головні поради, які, можливо, допоможуть тим, у кого досі техніка в полоні майстрів із сервісних центрів.

Єгеній. 22 роки. Київ

"Привіт усім! Історія сталася буквально на днях, я захотів оновити техніку, і зваживши усі рішення вирішив купити ноутбук в магазині «Фотомаг».  Радості, як кажуть, було…вдосталь;) Але не на довго – через 13 днів згоріла відеокарта. Куди ж ще йти? Я приніс ноутбук в магазин. Менеджери мені почали розповідати, що у них є правила, спочатку: вони заповнюють всі документи і віддають ноутбук в сервісний центр, ті тестують його, і якщо виявляють поломку або брак деталі -  видадуть акт на підставі якого мені повертають кошти, або міняють товар на новий.  Я погодився, але мені навіть не могло спасти на думку, що для того, щоб протестувати його, їм знадобиться, на секундочку, … 30 днів, протягом цього часу я телефонував  їм разів 15, із усіх спроб, мені вдалося додзвонитися  тільки 3 рази!, оператори, як один, говорили, що ноутбук ще на тестуванні.ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Ви-геморой. Розмова клієнта із власником ТЦ» День на 12 у мене урвався терпець і я прийшов до них в сервісний центр «Фотомага». Там сидів один чоловік, заклопотаний справами повністю. Я помітив, що біля нього лежали телефони, і зрозумів чому не можу до них дотелефонуватися, виявляється, із них він вийняв батареї, щоб вони не працювали. Я, звичайно, обурився: "Чому я не можу до вас додзвонитися і як там справи з  ноутбуком? Нормальної відповіді я так і не дочекався, щось «екав» «бекав» і згодом все ж таки вдалося від нього почути, що над моїм ноутбуком, не покладаючи рук, і день і ніч працюють, але не можуть виявити поламку! В цей момент я зрозумів, що потрібно з ними розмовляти інакше, а саме тиснути на законні права: "Я зараз звернуся в службу захисту прав споживачів, пишу на вас догану", такого вектору розмови він не очікував і одразу почав відмовляти: "Чекайте, я завтра з`ясую ваше питання". Взяв його номер. Але, вже наступного дня, почав мені заливати, що він на лікарняному. Я зрозумів, що мене просто тримають за дурня і простими телефонними дзвінками питання не вирішиш.Jekspert-mikrofon-dinamik-primechanieЕксперт. Товариство із захисту прав споживачів. "Якщо впродовж 14 днів не виконується ремонт товару з моменту його здачі, то це свідчить про те, що поломка суттєва, і магазин за законом України «Про права споживачів» мусить видати Вам аналогічний товар або повернути кошти. Достатньо тільки написати заяву на заміну фонда на і`мя директора. Євгену ніхто в магазині навіть не пропонував для користування нову техніку, хоч і адміністратори були попереджені, що йому немає на чому працювати!!" Розповіли, що можу написати заяву-претензію на ім`я директора магазина, де описати всі негаразди і мої законні потреби, як споживача. Одним словом, я написав величезну на цілу сторінку А4  заяву-претензію підписав її, прикріпив до неї копії чека та квитанції діагностики та пішов вдруге в сервісний центр «Фотомаг», остаточно налаштований вирішити це питання сьогодні!

Впевненість - Ваш козирь!

Я прийшов в сервісний центр і впевнено почав розмову, головне в цій справі впевненість: "Добрий день! Я 30 днів тому Вам здав ноутбук і тому у мене для вас два варіанти співпраці: №1 - ми зараз з вами швидко, без скарг, заяв, суду вирішуємо питання, або варіант №2 - я лишаю заяву-претензію директору (і цю заяву я їм демонструю, де в ній розписано на підставі статті такої, частини такої і т.д, написано, що я вимагаю виплати компенсації, морального відшкодування та ін.), пишу в Книгу відгуків та пропозицій величезну скаргу на ваш сервісний центр, який бреше, порушує мої права й ігнорує мене. Кажу їм, що я вже консультуюсь з юристом і вже реально є факти серйозного порушення моїх законних прав» І потребував свого законного права  замінити ноутбук на аналогічний. Але надати мені такий самий ноут не вийшло. Їхня відмовка була оригінальною: « ви активували «Віндовс» і тому, замінити ми вже не зможемо». Коли я почав наполягати вони вже були згодні на те, щоб я давав заяву. Але я в той момент передумав, бо це знову вмикає бюрократичну машину і доведеться  чекати відповіді або взагалі її проігнорують і тоді подавати в суд. Простоявши годин 5 в сервісному центрі – я отримав свій ноутбук!, обдивився його з усіх боків, чи немає бува подряпин і забрав його. Працівники сервісцентру подякували мені за розуміння і сказали, що, якби я не забрав його, то вони б віддавали б свої кошти за цей ноутбук, а потім самі б його продавали. Ось така в них політика…На основі свого досвіду, для тих читачів, хто теж намагається повернути свою техніку із сервісних центрів, можу порадити наступне :1. Віддаєте товар на ремонт, пишіть заяву на заміну фонда, щоб Вам під час ремонту Вашої техніки дали на користування аналогічну!2. Якщо з моменту ремонту пройшло 14 днів, поломка Вашого товару суттєва, і магазин мусить обміняти Вам товар на аналогічний, або повернути кошти3. Консультуйтеся з юристами, є безкоштовні консультації, бо кожен магазин має свій адміністративний устрій і свої різні гарантійні зобов`язання.4. Завжди виглядайте впевнено і будьте освіченими в своїх питаннях. Бо коли (при мені) в сервісний центр заходить людина і кричить, що я все знаю і знаю свої права, а потім їй кажуть, що робити і диктують, як саме писати заяву, і коли приходить людина і дійсно знає свої права, розповідає про них працівникам і демонструє вже написані і підписані заяви, то реакція і, головне, результат зовсім інший! Успіхів! Сподіваємося, поради для когось стануть в нагоді, а комусь просто нагадають про свої законні права!
Поділитись:
Останні скарги
На що скаржаться українці і яке найкриміногенніше місто? Звіт нашого порталу
Аферистка-роботодавець купається в чужих грошах: відправляє українців до Німеччини та кидає
Лісничі вбили рідкісну тварину, а їх начальника Зеленський визнав "Заслуженим лісником України"
Роботодавець-шахрай обдурює українців у Берліні: гроші взагалі не віддає, а робочі голодують
Власниця агенства з працевлаштування відправляє українців не на роботу, а в рабство
"Обігнали Трампа": зарплати українських чиновників перевищили доходи президента США
Трудове рабство: українці працювали на заводі в Чехії безкоштовно. Грошей так і не дочекались
Міністерство освіти хоче ввести дистанційне навчання на постійну основу. Батьки шоковані
"Зупиніть свавілля поліції!": українці скаржаться на протиправні дії правоохоронців
"За 3 місяці "ЗЕленої осені" загинуло більше українських бійців, ніж за весь 2018 рік"
Стрічка