Сайт знаходиться на тестуванні. Можлива некоретна робота. Приносмио вибачення за незручності. 

ВЛАСНИЙ ДОСВІД: Що робити, якщо гаджет не приймають по гарантії?

27.09.2017 16:09
14394
 
В моєму житті був випадок коли, по гарантії не прийняли мобільний телефон. Телефон вийшов з ладу, не вмикався екран. Так як строк гарантії ще не вийшов, я звернулась до магазину де придбала даний телефон. При купівлі телефону, магазин надав гарантію один рік. Коли я звернулася до магазину, вони його прийняли. Але дуже уважно треба підписувати заяву, яку вам дає продавець. Слід спочатку її уважно прочитати та звернути увагу на термін ремонту, який вказано у заяві. Термін – це скільки днів, буде тривати ремонт пристрою. Іноді, хитрі продавці, пишуть його у самому кінці та ще маленьким шрифтом. Навіщо це? Тому що, згідно Закону України «Про права споживачів» стаття 8, виконавець повинен усунути недоліки товару протягом 14 днів з дати пред’явлення вимоги споживачем. Зазначений строк може бути збільшений лише за згодою сторін. Тому, якщо в заяві про прийом товару в ремонт зазначено: "термін ремонту 28 днів", ви маєте право не підписувати заяву і вимагати усунення недоліків у строк, що не перевищує 14 днів. Звертаю вашу увагу на те, що Законом встановлено відповідальність виконавця за несвоєчасне усунення недоліків. Так, згідно зі ст. 8 Закону, за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (14 днів) споживачеві виплачується неустойка в розмірі 1% вартості товару. Причиною такого явища найчастіше є заводський брак. Адже якщо телефон перестав нормально функціонувати в період дії гарантійного талона, то це дає привід для роздумів. Адже, мій телефон прийняли у ремонт. У заяві було строк вказаний згідно Закону. Пройшло десь 4 дні, мені зателефонували і повідомили, що мій телефон – це не гарантійний випадок, так як усередині була вологість. А це означає, що мій телефон, начебто з моєї провини був у воді. Тому його ремонтувати будуть лише за кошти. Мене це обурило, тому що, це було безглуздо, він не коли не потрапляв у воду. У ремонті мені відмовили, і звісно за власні кошти я теж не хотіла його ремонтувати. Бо впевнена, що мене обманюють і продавець банально не хоче брати на себе відповідальність за не робочий пристрій. Що робити в цьому випадку і що говорить нам закон? Ну, по-перше, треба від продавця отримати оригінал експертизи (або це магазин аба сервісний центр), де зазначено, чому саме відмовлено у гарантійному ремонті. По – друге, буде мокра печатка продавця або сервісного центру, якому продавець передав мій телефон.  Коли ці документи будуть у вас на руках, ви можете залишити скаргу у «Куточку споживача» продавця і зробити запис у Книги скарг – де повністю описати ситуацію з цього приводу. Потім раджу звернутися до Державного Комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики (Держспоживстандарт України) та його місцевих відділень і також залишити скаргу. Для того, щоб була перевірка даного магазина або сервісного центру, стосовно вашого випадку. Також вам потрібно зробити незалежну експертизу. У тому випадку, коли ви впевнені, що вас обманули.
Захистити себе допоможе незалежна експертиза телефону
Незалежна експертиза проводиться для вирішення спірних моментів і конфліктних ситуацій. Сенс процедури полягає в тому, щоб визначити, з чиєї саме вини пристрій технічно несправний. Незалежна експертиза мобільного телефону – це метод проведення аналізу, що дозволяє виявити дефекти і причини їх виникнення. Інтерес мій в цьому випадку наступний: повернення коштів за покупку або відремонтувати телефон згідно гарантійного строку. Оцінка якості незалежним експертом добра і тим, що вона не зацікавлена у прийнятті будь-якої сторони. Сервісний центр фірми-виробника або магазини, як правило, повісить провину на покупця, а ось експертиза з боку споживача напевно стане на його бік. Незалежне дослідження об'єктивно і коректно виявить причину неполадки і допоможе вирішити спір. Мені як раз це було і потрібно. Саме тому, я звернулася до незалежної експертизи. І обов’язково, коли ви отримуєте письмовий акт про діагностування пристрою – уважно читайте його. Стандартний термін, за який проводиться експертиза телефону, становить від п'яти до десяти днів. Через шість робочих днів, мені зателефонували і повідомили, що незалежна експертиза мого телефону закінчена і документи готові. Коли я отримала документи і телефон, я звернулася до магазину де придбала пристрій. Після, того як вони впевнились у тому, що моєї провини немає – запропонували повернути кошти або відремонтувати телефон згідно гарантійного талону. Але, бувають випадки, коли справа навіть доходить до судових розглядів. Це стається вкрай рідко і тільки в тому випадку, коли мирно домовитися не вийшло. Але, краще намагатися уникати такого варіанту, так як навіть при рішенні суду на користь покупця, він може отримати лише моральне задоволення. Це пов'язано з тим, що на сам процес буде витрачено більше коштів, ніж коштував би новий телефон. Але в такому разі не доведеться замислюватися, де зробити експертизу телефону. Цією процедурою займеться державна комісія.Автор: Катерина Визницька
Поділитись:
Останні скарги
На що скаржаться українці і яке найкриміногенніше місто? Звіт нашого порталу
Аферистка-роботодавець купається в чужих грошах: відправляє українців до Німеччини та кидає
Лісничі вбили рідкісну тварину, а їх начальника Зеленський визнав "Заслуженим лісником України"
Роботодавець-шахрай обдурює українців у Берліні: гроші взагалі не віддає, а робочі голодують
Власниця агенства з працевлаштування відправляє українців не на роботу, а в рабство
"Обігнали Трампа": зарплати українських чиновників перевищили доходи президента США
Трудове рабство: українці працювали на заводі в Чехії безкоштовно. Грошей так і не дочекались
Міністерство освіти хоче ввести дистанційне навчання на постійну основу. Батьки шоковані
"Зупиніть свавілля поліції!": українці скаржаться на протиправні дії правоохоронців
"За 3 місяці "ЗЕленої осені" загинуло більше українських бійців, ніж за весь 2018 рік"
Стрічка