Сайт знаходиться на тестуванні. Можлива некоретна робота. Приносмио вибачення за незручності. 

В столичному магазині відмовляються повертати гроші за неякісну послугу

06.03.2018 12:40
2563
 
До "Електронної книги скарг України" написла наша читачка Вікторія, яка скаржиться на те, що їй не повертають гроші за погану послугу в одному зі столичних магазинів.

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

"14 січня 2018 року я купила в магазині «Fishki» по вул. Берковецька, буд. 6 у м. Київ, який належить ТзОВ «Витязь», Смарт годинник UWafch Q610 Kid smart, вартістю 699 грн.00 коп. Під час укладення договору купівлі — продажу продавець видав мені "в подарунок" стартотовий пакет СП Vodafone RED XS та надав послугу налаштування годинника, яка коштувала 99 грн 00 коп. Так як інтернет в магазині був не стабільний - перевірити правильність налаштування усих функцій і чи вони працюють - можливості не було. Після купівлі і налаштуваання мені було видано чек, загальна сумма якого 798 грн 00 коп. Коли я приїхала додому виявилось, що не всі функції в телефоні працюють. Крім того стартовий пакет , який магазин вручає в будь-якому випадку, я навіть не відкривала - тому що у мене був свій, і саме ним я скористалась для роботи годинника. 20 січня 2018 року я звернулася в магазин, для того, щоб повернути покупку - там мені запропонували повернути всього лише 649 грн 00 коп, пояснюючи це тим, що за послугу налаштування годинника (99 грн 00 коп) гроші не повертаються бо послугу було надано (але не якісно, і перевірити її коректність в магазині можливості не було), та, як виявилось в чекові стартовий пакет було пробито на сумму 50 грн 00 коп, а на таку суму було зроблено знижку на годинник. За словами продавця - навіть не відкритий стартовий пакет не повертається в магазин, тому що це "інтимна річ". Під час розмови і з продавцем магазину і з керівником магазину (по телефону) виявилось, що стартовий пакет вручається при покупці годинника в будь-якому випадку, тобто добровільно примусово, крім того керівник доволі грубо спілкувався зі мною по телефону. Згідно постанови Кабінету міністрів від 19.03.94.№ 172 в Повному переліку товарів належної якості, які не підлягають поверненню - не вказано , що стартовий пакет не підлягає поверненню. Тому, на підставі викладеного, керуючись Законами України «Про захист прав споживачів» та «Про звернення громадян», - прошу: 1. Вжити заходів щодо припинення порушення моїх прав споживача директором магазину «fishki» 2. Відповідь про результати розгляду цієї скарги надати у письмовій формі у строки, передбачені чинним законодавством України. 3. Відшкодувати вартість стартового пакету та вартість неналежно наданої послуги налаштування годинника, та відшкодувати вартість наданої моральної шкоди. [sociallocker id=10854]гр. Олійник Вікторії Олександрівни, яка проживає за адресою: 04111 м. Київ, вул. Салютна, буд. 8, кв. 25,[/sociallocker]
Поділитись:
Останні скарги
На що скаржаться українці і яке найкриміногенніше місто? Звіт нашого порталу
Аферистка-роботодавець купається в чужих грошах: відправляє українців до Німеччини та кидає
Лісничі вбили рідкісну тварину, а їх начальника Зеленський визнав "Заслуженим лісником України"
Роботодавець-шахрай обдурює українців у Берліні: гроші взагалі не віддає, а робочі голодують
Власниця агенства з працевлаштування відправляє українців не на роботу, а в рабство
"Обігнали Трампа": зарплати українських чиновників перевищили доходи президента США
Трудове рабство: українці працювали на заводі в Чехії безкоштовно. Грошей так і не дочекались
Міністерство освіти хоче ввести дистанційне навчання на постійну основу. Батьки шоковані
"Зупиніть свавілля поліції!": українці скаржаться на протиправні дії правоохоронців
"За 3 місяці "ЗЕленої осені" загинуло більше українських бійців, ніж за весь 2018 рік"
Стрічка