Сайт знаходиться на тестуванні. Можлива некоретна робота. Приносмио вибачення за незручності. 

В столичному Епіцентрі продали несправний терморегулятор, ще й погрожували споживачу

14.03.2018 17:32
3563
 
До "Електронної книги скарг України" написала наша читачка, якій не втямки, як можна так погано ставитися до свого клієнта? 

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

"28 лютого 2018 року. Я, Семенцова А.С., придбала у гіпермаркеті «Епіцентр» терморегулятор (EVRO TERMO MEX), вартістю в 555 гривень 00 копійок. (п’ятсот п’ятдесят п’ять гривень). Під час укладення договору купівлі-продажу, продавець надав мені  чек і гарантував, що терморегулятор буде працювати справно. І запевнив, що в разі поламки я зможу звернутися до їхнього відділу – видавши мені гарантійний талон. Але при розпаковці і перевірці приладу, він не працював.  Я 03.березня 2018 року вимушена була звернутися до гіпермаркету «Епіцентр» для заміни терморегулятора, так як за законом України є 14 днів з моменту придбання товару згідно з.ч.5 ст 709 цивільного кодексу України, ч.7 ст 14 Закону України «Про захист прав споживачів». На що працівники гіпермаркету, а саме Олексієнко Юля і Пожарський Олег, вели себе не коректно, кричали та погрожували, що якщо я не відстану, то взагалі не візьмуть на ремонт товар (який є на гарантіі), та інші погрози в мій бік. (Це смішно, але тиск на споживача працівниками магазину за законом України не можливий і в даній ситуації не обґрунтований.) Після всіх образ вони погодились і прийняли непрацюючий терморегулятор на сервісний центр, для встановлення причини. Склавши акт здачі-приймання(№24/70 від 03 березня 2018р). Згідно з ч. 5 ст. 709 Цивільного кодексу України, ч. 7 ст. 14 Закону України «Про захист прав споживачів» кожен день, який я не отримувала свій товар, тобто був прострочений з невідомих причин продавець мав би сплатити мені неустойку в розмірі 1% товару, за законом України. На що мені було відмовленно. Мене це обурило і я написала скаргу, тим паче, керуючись законом України  «Про захист прав споживачів» та «Про звернення громадян», - написала вона. Нагадаємо, що раніше ми розповідали в нашій програмі "Задзеркалля", як журналісти намагалися повернути гроші споживача за пральну машинку, що зламалася та на якому гелікоптері літає власник торговельної мережі. [sociallocker id=10854]sementsova2008@ukr.net[/sociallocker]    
Поділитись:
Останні скарги
На що скаржаться українці і яке найкриміногенніше місто? Звіт нашого порталу
Аферистка-роботодавець купається в чужих грошах: відправляє українців до Німеччини та кидає
Лісничі вбили рідкісну тварину, а їх начальника Зеленський визнав "Заслуженим лісником України"
Роботодавець-шахрай обдурює українців у Берліні: гроші взагалі не віддає, а робочі голодують
Власниця агенства з працевлаштування відправляє українців не на роботу, а в рабство
"Обігнали Трампа": зарплати українських чиновників перевищили доходи президента США
Трудове рабство: українці працювали на заводі в Чехії безкоштовно. Грошей так і не дочекались
Міністерство освіти хоче ввести дистанційне навчання на постійну основу. Батьки шоковані
"Зупиніть свавілля поліції!": українці скаржаться на протиправні дії правоохоронців
"За 3 місяці "ЗЕленої осені" загинуло більше українських бійців, ніж за весь 2018 рік"
Стрічка