Сайт знаходиться на тестуванні. Можлива некоретна робота. Приносмио вибачення за незручності. 

В Києві залишається ряд будинків, які до сьогодні не отримали гаряче водопостачання

15.11.2018 12:49
2823
 
До "Електронної книги скарг України" написала наша читачка Вікторя, яка скаржиться на відсутність гарячого водопостачання. На секундочку, вже середина листопада! 

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

"Скарга на роботу ЖКГ-111, Голосіївський район м. Київ . Станом на 12.11.18 року в нашому будинку, що по вул. Китаївська буд. 14/16 відсутне опалення та гаряче водопостачання!!! З початку опалювального сезону 20.10.18 року мещканці будинку звертаються в 1557,1551 ,НКРЕП, начальнику УЖГ Голосіївського району , ЦОК Голосіївського району . Начальник ЖКГ-111 Авілова А.П. не реагує на скарги, всі заявки закриваються, як виконані. Є всі скріншоти, та відповіді з 1551. У нашому будинку, за адресою Київ, вул. Китаївська, 14-16 кв. 85, по документам Київтеплоенерго опалювальний період розпочався з 20.10.2018 , але в квартирі всі батареї холодні. До 30.10.2018 диспечерська лінія 044 290 92 84 (виділена лінія з питань опалення) ЖЕО-2111 скарги не приймала. Звернення на 1557 закривають, як виконані, але батареї залишаються холодними не тільки у нас у квартирі, а у всьому другому блоку будинку, у якому ми проживаємо. Проблема не вирішена, станом на 12.11.2018 року батареї холодні. 31.10.2018. я звернулась до начальника районного відділення Києвтеплоенерго в Голосіївському районі, Тимошенко Олександра Анатолійовича, на що він повідомив, що котельня запущена і працює у режимі постачання гарячої води та опалення з 20.10.2018 і сплачувати за опалення ми повинні із цієї дати. Це підтвердила майстер участку Новікова Наталія. Також, сьогодні 31.10.2018 року я звернулась до начальнику ЖЕК 2111 Авиловій А.П., яка повідомила, що до 29.10.2018 котельня не працювала у режимі опалення, бо був зломаний насос, що підсилює тиск для подачі гарячої води у систему опалення. Саме тому ЖЕК не в змозі зробити стравлення повітря із системи та запустити опалення у нашому будинку. Також повідомила, що стан котельні незадовільний, що може призвезти до відсутності гарячого водопостачання та опалення цієї зими. 2. Гаряче водопостачання не належної якості , температура води не більше 30 градусів, ледь тепла, а тарифи по максимальній ціні. Про що теж є відповідні звернення, на які немає реакціі. Я, разом із мешканцямі будинку постійно звертаємось на гарячу лінію 1588 «Київтеплоенерго» та до Центральної Диспетчерської Служби з питань ЖКГ та 1551 , 1557 та за телефоном диспечерська лінія 044 290 92 84, але нажаль проблема не вирішується. В будинку автономна котельна , яка знаходиться на балансі «Київтеплоенерго» . Також ми, мешканці будинку, підписали колективний акт-претензію про відсутність опалення у будинку з 20.10.2018 по 31.10.2018 та завтра, 1 листопада подамо його у ЦОК за адресою просп. Науки, 11. Прошу розглянути скаргу та допомогти у вирішенні таких питань: 1) запуску опалення по вул. Китаївська 14-16 2) подачі гарячого постачання належної температури 3) можливості підключення нашого будинку до централізованого міського опалення у звязку із аварійним станом автономної котельні, яка забезпечує гарячою водою та опаленням тільки наш будинок. 01.11.18 мешканці будинку: Почуприн І.В. , кв.100 Крупник Т.М., кВ.99 Семенюк Г.П. кВ.103 Байков В.П. кВ.93 Швец І.В. кВ.101", - написала вона. [sociallocker id=10854]Ім'я: Виктория, Татьяна Тел.: (067) 403-51-02 (096) 331-10-71 Email: danilevskaya35@gmail.com [/sociallocker]
Контакти для журналістів та правоохоронців приховано!
Ми можемо надати контакти скаржника журналістам та правоохоронцям, зазвичай це телефон та е-мейл, для цього потрібно сплатити послугу згідно тарифу.
1 деньМінімальний

Після оплати ви отримаєте контакт скаржника, зазвичай це номер телефону та його е-мейл адреса

Ціна: 63 грн
Обрати тариф
Рекомендований тариф1 місяцьСередній

Після оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом місяця.  

Ціна: 220 грн
Обрати тариф
6 місяцівПрофі

Після оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом півроку.  

Ціна: 730 грн
Обрати тариф
Поділитись:
Останні скарги
На що скаржаться українці і яке найкриміногенніше місто? Звіт нашого порталу
Аферистка-роботодавець купається в чужих грошах: відправляє українців до Німеччини та кидає
Лісничі вбили рідкісну тварину, а їх начальника Зеленський визнав "Заслуженим лісником України"
Роботодавець-шахрай обдурює українців у Берліні: гроші взагалі не віддає, а робочі голодують
Власниця агенства з працевлаштування відправляє українців не на роботу, а в рабство
"Обігнали Трампа": зарплати українських чиновників перевищили доходи президента США
Трудове рабство: українці працювали на заводі в Чехії безкоштовно. Грошей так і не дочекались
Міністерство освіти хоче ввести дистанційне навчання на постійну основу. Батьки шоковані
"Зупиніть свавілля поліції!": українці скаржаться на протиправні дії правоохоронців
"За 3 місяці "ЗЕленої осені" загинуло більше українських бійців, ніж за весь 2018 рік"
Стрічка