Клієнти Укрпошти продовжують скаржитись на неякісний сервіс та халатність з боку як працівників, так і адміністрації.
Скарга:
"Скарга. Претензія. Дві посилки одночасно покинули територію України 20.06.2020 р. які прямують в США, одна 10 кг, друга 4 кг, за пересилку були заплачені великі кошти в районі 4000 тис грн. Звоню через день на гарячу лінію а вони не знають де зараз знахотяться посилки, це що виходить шо цілий літак в транзиті пропав???? Що за хамське відношення, таке враження шо ніхто на Укрпошті не працює!!!! Хто буде нести відповідальність та невчасну доставку???? В посилках знахотяться цукерки для дітей , шо з ними буде коли їх доставлять, боюсь навіть подумати!!!! Укрпошта прийміть якісь міри в своїй роботі!!!!!!" - публікує слова нашої гості "Електронна книга скарг України".Контакти для журналістів та правоохоронців приховано!
Ми можемо надати контакти скаржника журналістам та правоохоронцям, зазвичай це телефон та е-мейл, для цього потрібно сплатити послугу згідно тарифу.
Після оплати ви отримаєте контакт скаржника, зазвичай це номер телефону та його е-мейл адреса
Ціна: 63 грнОбрати тарифРекомендований тарифПісля оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом місяця.
Ціна: 220 грнОбрати тарифПісля оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом півроку.
Ціна: 730 грнОбрати тариф