Законопроект, який забороняв показувати подібні зміни людського тіла – відхилили.Іноді, дивлячись рекламу по телебаченню розумієш, що тебе хочуть залякати – показуючи, як діє грибок на ногах, як роздуває людину від поганої їжі і решти змін організму, візуалізації яких, доходять до абсурду.
На сайті Верховної ради, з’явився
проект постанови, про відхилення, здавалося б, на перший погляд непоганого законопроекту, погодьтеся бачити чужі ноги із грибком – не дуже приємно, розуміти, що лікарський препарат рекомендує не лікар, а актор в халаті - схоже на самообман.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Як “висмоктують” гроші в приватних клініках?"Ознайомившись із пропозиціями народного обранця, щодо коригування таких медичних реклам на ТВ – ми вирішили поділитися ними і з Вами. Щоб наші читачі розуміли, а головне, знали, чому не хочуть забороняти показувати подібні видовища, чому псевдо-лікарі в халатах і досі будуть з блакитних екранів усміхатися нам і радити купувати ті чи інші ліки.
Як би законопроект став законом:
1) Телеглядачі ніколи б більше не побачили рекламу лікарських засобів по ТБ, медичної техніки. Крім реклами, яка розміщується у спеціалізованих виданнях.
2) Зображень зміни людського тіла або його частин внаслідок хвороби, поранень...
3) Якщо хтось з екранів намагався би лякати, що Ви можете захворіти, що застуда дуже небезпечна річ і таке інше – він би порушив закон.
4) Твердження, що сприяють можливості самостійного встановлення діагнозу для хвороб – зникли б.
5) Історії про те, як допомогла медична техніка, профілактика, реабілітація тій чи іншій людині – теж щезли.
6) Правда, є і недобрий аспект – актори в халатах втратили б роботу, їм теж було б заборонено рекламувати медичні препарати чи техніку. І не змогли б рекламісти брати на цю роль навіть справжніх лікарів – їх теж заборонено використовувати в цьому законопроекті.
7) Популярні герої, люди, актори, зірки – теж не змогли б брати участь в такій рекламі.
Положення цієї статті не поширюються на рекламу медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації, яка розміщується у спеціалізованих виданнях, призначених для медичних установ та лікарів, а також яка розповсюджується на семінарах, конференціях, симпозіумах з медичної тематики.Це основні положення, які б змінили рекламу лікарських препаратів, але нічого з того не вийшло, голова Комітету з питань свободи слова та інформації висловив комітетське непогодження з цими пунктами ось чому:
«На думку Комітету положення законопроекту не достатньо обґрунтовані автором. При цьому члени Комітету відзначили, що в частині щодо реклами на телебаченні положення законопроекту є альтернативними до положень прийнятого у першому читанні законопроекту про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (щодо приведення у відповідність із Європейською конвенцією про транскордонне телебачення) Погоджуючись з Головним науково-експертним управлінням Апарату Верховної Ради України Комітет вважає, що в частині заборони реклами лікарських засобів законопроект є неактуальним, оскільки лише у 2012 році було кардинально змінено умови рекламування ліків.
Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України, висловивши низку зауважень, вважає, що законопроект потребує доопрацювання.»
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Модна осінь. Що одягати? Інтерв’ю з дизайнером"До речі, автор законопроекту намагався і заборонити переривати програми та фільми рекламою.