До "
Електронноїкниги скарг України" написала наша читачка Олександра, яка скаржиться на хамовитий персонал та відсутній сервіс в закладі "Атляс", що у Львові.
ОСЬ ЇЇ СКАРГА:
"У Львівському закладі "Атляс" зіткнулися з жахливим ставленням персналу до відвідувачів. Забронювали столик зранку для святкування Дня народження, внесли передоплату. Коли прийшли святкувати - були шоковані небажанням персоналу (особливо дівчини, яка представилася адміністратором закладу) обслуговувати нас.
Коли підходили до стійки зробити замовлення - увесь персонал обертався спинами і починав сміятися. Зробила зауваження стосовно нашого замовлення, після чого на нас взагалі перестали реагувати.
Дозамовлені страви нам так і не винесли впродовж усього вечора і офіціант більше не підходила до нас, хоча сиділи ми після дозамовлення півтори години. Коли ж пішли до стійки аби оплатити, я вточнила чому нам не винесли наше замовленн, на що та сама "адміністратор"(повнувата темноволоса дівчина в окулярах) сказала, що ми нічого не замовляли. Так само прямо в лице робила гримасси ніби ледь стримує сміх. Свято було абсолютно зіпсоване".
[sociallocker id=10854]0734167517 або
alessandrochka@ukr.net[/sociallocker]