Сайт знаходиться на тестуванні. Можлива некоретна робота. Приносмио вибачення за незручності. 

У Київському гуртожитку 100 сімей з літа живуть без гарячої води

28.10.2017 12:51
3650
 
До "Електронної книги скарг України" написали наші читачі з Києва, які вже не можуть терпіти відсутність цивілізаційних благ. Усі комунальні служби від них відреклися.

ОСЬ ЇХНЯ СКАРГА: 

"Ми, мешканці житлового будинку(гуртожиток)за адресою: м.Київ, вул.Шамрила, 11А просимо допомоги в вирішенні проблеми, а саме: 1.Відсутність гарячого водопостачання з початку літа 2017р. по даний час. 2.Відсутність реакцій відповідальних працівників  АТ "Київенерго" , а саме: на звернення за телефоном 15-88 (звернення №254370 від 09.10.2017р., №936981 від 10.10.2017р., №‎2185838 від 09.10.2017р., №‎2193548 від 11.10.2017р,)  та станом на 12.10.2017р.  на 10:00 відсутність інформації про аварійне відключення ГВП за адресами: вул.Шамрила, 11А, Гонти, 3 та 5, яке має місце на території між будинками за адресами вул.Гонти, 9 та Гонти, 5 (див.вкладення ФОТО) відсутнє, жодних відповідей не дають. Також за номером 15-88 повідомляють про закінчення 07.10.17р. о 17:00 робіт за вказаними адресами (які проводились службами АТ "Київенерго" та які були результативно закінченні, і про їхнє закінчення було повідомлено зі сторони відповідальних працівників АТ "Київенерго"), та рекомендують звернутись до житлово-експлуатаційної компанії з приводу відсутності гарячого водопостачання (звісна річ в житлово-експлуатаційній організації знову перенаправляють до "Київенерго"). В РТМ Нивки (Район Теплових Мереж  "Нивки" АТ "Київенерго"), 3а номерами телефонів приймальної ‎440-50-28 та головного інженера ‎440-54-44, старшого майстра теплових мереж ‎453-88-37 підтверджують незакінчення аварійних робіт та наголошують, що працюють над вирішенням даного питання. Проведення робіт за вказаними, натомість вже диспетчер РТМ Нивки не має інформацію про аварійне відключення і також рекомендує звернутись до нашого ЖЕКу. З цього виходить, що відповідальні працівники приховують аварійні ситуації перед своїм керівництвом, владними структурами та населенням. До цього такох підмічалось дані факти. А контактний центр 1588 АТ "Київенерго" є нічим іншим чим безкорисним автовідповідачем. Також через даний порив теплотраси та відсутність теплоносія не можливий запуск опалення в будинках за адресами вул.Т.Шамрила, 11А, Гонти 5 та Гонти, 9, що свідчить про неготовність до опалювального сезону зі сторони АТ "Київенерго". Просимо допомогти в як найшвидшому вирішенні вказаної проблеми зважаючи на те, що за адресою по вул.Т.Шамрила,11А проживає більщ ніж 100 сімей, і в більшості з них є малі діти, а відсутність гарячого водопостачання та можливі проблеми з пуском опалення призводять до хвороб , спричиняють значні незручності в веденні господарства. Також відсутність ГВП та ЦО призводить до збільшення навантаження на електричні системи будинку (через що вже неодноразово траплялись аварійні ситуації зважаючи на вік будинку та стан електромереж ) та до ризиків виникнення пожеж через значне навантаження на електричні мережі. Станом на 19.10.2017р. так і відсутня гаряча вода , також не ввімкнено опалення . Інформація в порушення постанови КМУ 630 (де постачальник послуг повинен невідкладно  повідомити споживача про причину ненадання/відсутності послуги) за телефоном гарячої лінії виконавця послуг з постачання гарячої води ПАТ «Київенерго» відсутня (не надається), будь які коментарі на зверненння які залишались на гарячу лінію залишені без відповіді. Залишені зверенння на Урядову гарячу лінію  №№7383667від 10.10.2017р.  та РЕ-7393987  12.10.2017р. залишаються без жодних реакцій та відповідей. На звернення на гарячу лінію КМДА: 1551  №Р-12505, Р-12699, Р-12811 жодних реакцій і лише на звернення Р-12811: Відповідальний: ВОП ”Дегтярівка” [Гаряга Олег Олександрович] Дата контролю: 19 Жовтня 2017 Статус: Чекає на перевірку контр.відділомВідповідь: "ГАРЯЧЕ ВОДОПОСТАЧАННЯ У ВАШОМУ ЖИТЛОВОМУ БУДИНКУ ВІДСУТНЄ У ЗВ’ЯЗКУ З ПРОВЕДЕННЯМ ФАХІВЦЯМИ РТМ «НИВКИ» ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» РЕМОНТУ СИСТЕМ ГАРЯЧОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ .ЗАЯВЛЕНИЙ ТЕРМІН ВІДСУТНОСТІ ГВП ПРОДОВЖЕНИЙ НА ЧАС, ЩО НЕОБХІДНИЙ ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ ПОШКОДЖЕНЬ" [sociallocker id=10854]0962811907 або reva.m@ukr.net[/sociallocker]  
Поділитись:
Останні скарги
На що скаржаться українці і яке найкриміногенніше місто? Звіт нашого порталу
Аферистка-роботодавець купається в чужих грошах: відправляє українців до Німеччини та кидає
Лісничі вбили рідкісну тварину, а їх начальника Зеленський визнав "Заслуженим лісником України"
Роботодавець-шахрай обдурює українців у Берліні: гроші взагалі не віддає, а робочі голодують
Власниця агенства з працевлаштування відправляє українців не на роботу, а в рабство
"Обігнали Трампа": зарплати українських чиновників перевищили доходи президента США
Трудове рабство: українці працювали на заводі в Чехії безкоштовно. Грошей так і не дочекались
Міністерство освіти хоче ввести дистанційне навчання на постійну основу. Батьки шоковані
"Зупиніть свавілля поліції!": українці скаржаться на протиправні дії правоохоронців
"За 3 місяці "ЗЕленої осені" загинуло більше українських бійців, ніж за весь 2018 рік"
Стрічка