Комунальне підприємство, яке обслуговує один із багатоквартирних будинків у м. Дніпрі, на власний розсуд вимкнуло людям електроенергію, чим порушило умови, передбачені законодавством. Мешканці будинку обурені таким самовільним рішенням та просять допомоги.
Скарга:
"Доброго дня. Я мешкаю за адресою м. Дніпро, вул. Осіння буд. 19 кв.7. Це будинок обслуговуває комунальне підприємство "Жилсервіс-14". Підприємство надає послуги утримання будинку і прибирання прибудинкової території та є юридичною особою, з якою укладений договір на поставку електричної енергії у наш будинок.
На будинок оформлений 1 пристрій обліку світла і оформлений один особовий рахунок. Підприємство не дає можливості встановити індивідуальний лічильник для обліку електричної енергії та не пояснює причини відмови. В квитанціях на оплату не вказує суми, які я сплачую за світло і за утримання будинку. Свої рахунки сплачую своєчасно. 4 грудня без попередження була відключена подача електричної енергії на весь будинок.
Причина відключення - борги за ел.енергію. На ранок 8 грудня світла в будинку так і немає. Дане підприємство виступає як монополіст і порушує антимонопольне законодавство. В наш час, коли введений карантин, відключати світло в будинку в якому 169 квартир, це вчиняти не по людськи. Прошу розібратися і допомогти в даній ситуації. Підключити світло на весь будинок і дати змогу встановити індивідуальні лічильники. З повагою Глушко Т. П." - публікує слова Тетяни Глушко "Електронна книга скарг України".
Після оплати ви отримаєте контакт скаржника, зазвичай це номер телефону та його е-мейл адреса
Ціна: 63 грнОбрати тарифРекомендований тарифПісля оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом місяця.
Ціна: 220 грнОбрати тарифПісля оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом півроку.
Ціна: 730 грнОбрати тариф