Сьогодні наш таємний покупець відвідав і сам залишив скаргу в кінотеатрі "Оскар", який знаходиться в ТЦ "Гулівер".
Сюди ходжу пару разів на місцяь. Кожного разу помічаю черги в касах або за попкорном, особливо, коли це вихідні дні. Так, це зрозуміло - усі люди в ці дні відпочивають. Але, якщо це зрозуміло - то потрібно подбати про те, щоб не створювати дискомфорт споживачам. Не забувайте, що клієнт завжди правий - і потрібно про нього дбати.
Я хотів забронювати два квитки на один з фільмів, вже не згадаю який. Зателефонував до менеджера кінотеатру і запитав про бронювання. Забронювали і мендежер попередила, що бронювання знімається за 30 хвилин до початку сеансу.
Я біг! Реально біг до кінотеатру, щоб зняти своє бронювання - домовилися ж...
Піднімаюся до кас за 40 хвилин, а бронювання вже...немає. Хтось, очевидно, помилився.
Я все ж таки купив свої ж квитки, тому що вони щойно з'явилися в програмі і інший клієнт не встиг їх купити. Але скаргу вирішив залишити.
Заодно і перевірити, чи є звортня робота з клієнтами... Виявилося немає. Минуло вже 2 місяці мені так ніхто і не зателефонував. Звичайно я не міг не втриматися, щоб подивитися інші скарги, можливо, не тільки у мене така проблема.





Менеджменту цього кінотеатру варто повчитися роботи з клієнтами у ресторану шидкого харчування "МакДональдз". Там, якщо і залишили скаргу, то не встигнете відійти далеко від ресторану - Вам зателефонують і пригостять кавою.
Але варто зазначити, що кінотеатр дуже затишний, в ньому комфортно знаходитися, але менеджмент кінотеатру "Оскар" в Гулівері, схоже, робить все, щоб так тут не відчувалося, а глядачі пішли в кінотеатри, що знаходяться поруч. "Одеса Кіно", "Кінотеатр Київ", "Україна"...
ОСЬ ТАКИЙ МАЄ ВИГЛЯД КНИГА СКАРГ, КІНОТЕАТРУ "ОСКАР". ЗНАХОДИТЬСЯ ВОНА НЕ В КУТОЧКУ СПОЖИВАЧА, А ДЕСЬ ПІД СТОЛОМ У МЕНЕДЖЕРА.
СКАРЖАТЬСЯ НА ТЕ, ЩО НЕ ВКАЗУЮТЬ В КІНОТЕАТРІ, ЯКИЙ ФОРМАТ ФІЛЬМУ, КОМУСЬ, МОЖЛИВО НЕ ДО ВПОДОБИ 3-Д. АЛЕ ОТ ЗАМІНИТИ КВИТКИ НА НАЙБЛИЖЧИЙ СЕАНС БЕЗ 3-Д, НЕ ЗАХОТІЛИ... НУ ХІБА МОЖНА ТАК?

КАСИРИ, ЧОМУСЬ, НЕ ДОПРАЦЬОВЮТЬ, ТЕ САМЕ, ЩО І Я ПОБАЧИВ, КОЛІ ВІДВІДАВ КІОНТЕАТР "ОСКАР" В "ГУЛІВЕРІ". ЧЕРГИ-ЧЕРГИ-ЧЕРГИ... НЕ ВСТИГАЄШ НОРМАЛЬНО РОЗПИТАТИ ПРО ФІЛЬМ, ТЕБЕ ПІДПИРАЮТЬ ІНШІ ЛЮДИ.

ЩОСЬ НЕ МОЖУТЬ РОЗІБРАТИСЯ МЕНЕДЖЕРИ КІНОТЕАТРУ В ТОМУ, ЯКИЙ ЧАС ДЛЯ СЕАНСІВ ПЕРЕДБАЧЕНО. ЛЮДИ ПРИХОДЯТЬ НА ОДИН ФІЛЬМ, А ПО ФАКТУ ЙДЕ ІНШИЙ.

ТАКАК Ж ПРОБЛЕМА, ЧЕРЕЗ ДЕНЬ... СХОЖЕ В ЖОВТНІ НЕ ДОГЛЕДІЛИ ЗА РОЗКЛАДОМ СЕАНСІВ. БУДЬТЕ ПИЛЬНІ І ВИ, КРАЩЕ ЗАТЕЛЕФОНУВАТИ І УТОЧНИТИ, ЯКИЙ ФІЛЬМ І В ЯКИЙ ЧАС ЙТИМЕ.

ВЛАСН,Е І НАША СКАРГА ПРО БРОНЮВАННЯ, ЯКА ЗАЛИШИЛАСЯ БЕЗ ВІДПОВІДІ.

А ОСЬ, ОДИН ІЗ ГЛЯДАЧІВ, ПІДБИВАЄ ПІДСУМКИ І ПІДКАЗУЄ МЕНЕДЖМЕНТУ КІНОТЕАТРУ, ЩО ПОТРІБНО РОБИТИ, ЩОБ УНИКНУТИ НЕЗАДОВОЛЕННЯ КЛІЄНТІВ. "АДМІНІСТРАЦІЯ, В УПОР НЕ ПОМІЧАЄ КЛІЄНТІВ"...
