Користувачі "Київстару" продовжують скаржитись на якість роботи оператора та обурюються, що вирішити питання технічного характеру неможливо.
Скарга:
"Відсутній інтернет, але компанія Київстар не повідомила своїх абонентів, поки самі люди не стали обурюватися, мають бути відшкодування за понесені моральні та матеріальні збитки. Адже якщо не заплатиш - послугу не надають, то чому дозволяють собі користуватися коштами, коли не надається послуга. Поховалися від людей - із сайту викидає, чат не працює, по телефону не дозвонитися. Це низько!!!!!" - публікує слова Галини "Електронна книга скарг України".Контакти для журналістів та правоохоронців приховано!
Ми можемо надати контакти скаржника журналістам та правоохоронцям, зазвичай це телефон та е-мейл, для цього потрібно сплатити послугу згідно тарифу.
Після оплати ви отримаєте контакт скаржника, зазвичай це номер телефону та його е-мейл адреса
Ціна: 63 грнОбрати тарифРекомендований тарифПісля оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом місяця.
Ціна: 220 грнОбрати тарифПісля оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом півроку.
Ціна: 730 грнОбрати тариф