Сайт знаходиться на тестуванні. Можлива некоретна робота. Приносмио вибачення за незручності. 

Скарга на інтернет-магазин "Вікторія"

09.12.2016 14:34
6903
 
До "Електронної книги скарг України" написала наша читачка Лілія, яка стверджує, що замовила жіночий костюм в інтернет-магазині "Вікторія" згідно вказаної ціни, а сплатила - більше. "Я, Ганзенко Лілія Іванівна (ідентифікаційний код: 3113105364) «26» листопада 2016 року придбала через Всеукраїнський торговий центр www.prom.ua у інтернет-магазині "Виктория" (http://nechegonadet.com.ua) по замовленню -№23411129 - жіночий костюм (юбка та сукня), який коштував згідно вказаної ціни на вищезазначеному сайті — 590,00 грн. Відповідно до умов Інтернет-магазину, для купівлі Костюму, (постачання якого здійснювалося службою кур'єрської доставки ТОВ “НОВА-ПОШТА” з м.Харків у м.Київ та отримано Мною у відділенні №254 вищезазначеної служби кур'єрської доставки у місті Києві (копії експрес-накладної та заяви на переказ готівки додаються)), Я повинна була сплатити та оплатила на номер банківської картки ПАТ “Приватбанк” № 5168 7427 0015 4598, яка належить Голіній Вікторії Володимирівні, грошову суму коштів у розмірі -100,00 грн., і тільки після такої сплати остання мені надіслала Костюм. Після більш детального огляду Я зрозуміла, що цей товар (Костюм) не задовольняє мене за формою, габаритами, фасоном та не відповідає фотографіям завантаженим на Всеукраїнському торговому центрі www.prom.ua та на сайті інтернет-магазину "Виктория" http://nechegonadet.com.ua, і не може бути мною використаний за призначенням. Слід зауважити, що Продавцем при наданні інформації (фотографій, характеристик) стосовно Костюму було порушено ст.15-1 ЗУ “Про захист від недобросовісної конкуренції”, а саме: Продавцем була поширена інформаціяпро товар, що вводить в оману Покупців. Крім того, Мною було сплачено за поставку (доставку) неякісного товару (Костюма) грошові кошти у розмірі — 43,00 грн., та за пересилання грошових коштів у м.Харків з м.Києва згідно системи “накладений платіж” через ТОВ “ПОСТ ФІНАНС” грошові кошти у розмірі - 34,00 гривень (копії експрес-накладної та заяви на переказ готівки додаються). 28.11.2016 року, Я зателефонувала Голіній Вікторії Володимирівні на мобільний телефонний номер (+380680532179) вказаний у контактах на сайті -(http://nechegonadet.com.ua) і повідомила, що остання в документах стосовно ексспрес-переказу коштів, вказала помилково більшу суму оплати (на 100,00 гривень) ніж було передбачено за Костюм на сайті інтернет магазину. В зв'язку з чим , попросила її повернути різницю грошових коштів у сумі - 200 гривень на мою банківську карту, номер якої відправила СМС-повідомленням на мобільний номер телефону вказаний у контактах на сайті -(http://nechegonadet.com.ua). 29.11.2016 року Голіна Вікторія Володимирівна повернула на мою банківську картку грошову суму у розмірі -200 гривень. Отже, остаточна сума платежу за неякісний поставлений товар становить - 667,00 гривень (копії чеків, квитанцій, що засвідчує факт купівлі – продажу додаються). Хочу зазначити, що Костюм мною не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також розрахунковий документ, виданий разом з проданим товаром. Відповідно до Переліку товарів, що не підлягають обміну (поверненню) затвердженим Постановою Кабінетом Міністрів України від 13.12.2004 №1642, даний товар підлягає поверненню покупцем продавцю у термін, передбачений ЗУ «Про захист прав споживачів» (далі-Закон). Тому відповідно до Закону, Я надіслала на електронну пошту-vikyshka85@mail.ru, яка вказана на сайті продавця - http://nechegonadet.com.uaЗаяву-претензію, щодо повернення товару Продавцю та повернення мені грошових коштів за куплений товар відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів», але Голіна Вікторіїя Володимирівна відмовила мені у поверненні їй неякісного товару та у поверненні мені грошових коштів за неякісний товар чим порушила вимоги ЗУ «Про захист прав споживачів». Прошу, розібратися в данному питанні, зобов'язати Голіну Вікторіїю Володимирівну повернути кошти та накласти стягнення за невиконання ЗУ «Про захист прав споживачів". Надсилаю Вам PRTSc (прин скрин) для підтвердження надслання заяви претензії." Скаржник може надіслати: 1. Копія службового чеку на переказ готівки. 2. Копія фіскального чеку про експрес-переказ коштів. 3. Копія експрес- накладної. 4. Заява-ПретензіяКонтакт для журналістів:[sociallocker id=10854]ukrtenderconsalt@ukr.net[/sociallocker]
Поділитись:
Останні скарги
На що скаржаться українці і яке найкриміногенніше місто? Звіт нашого порталу
Аферистка-роботодавець купається в чужих грошах: відправляє українців до Німеччини та кидає
Лісничі вбили рідкісну тварину, а їх начальника Зеленський визнав "Заслуженим лісником України"
Роботодавець-шахрай обдурює українців у Берліні: гроші взагалі не віддає, а робочі голодують
Власниця агенства з працевлаштування відправляє українців не на роботу, а в рабство
"Обігнали Трампа": зарплати українських чиновників перевищили доходи президента США
Трудове рабство: українці працювали на заводі в Чехії безкоштовно. Грошей так і не дочекались
Міністерство освіти хоче ввести дистанційне навчання на постійну основу. Батьки шоковані
"Зупиніть свавілля поліції!": українці скаржаться на протиправні дії правоохоронців
"За 3 місяці "ЗЕленої осені" загинуло більше українських бійців, ніж за весь 2018 рік"
Стрічка