Щоб не бігати по магазинах у пошук дрібних купюр, варто знати, що сказати Таксі - зручно і швидко, але коли доходить діло до оплати послуги, таксисти часто округлюють суму на свою користь.
Але, “бомбила” завжди знайде альтернативу — або послати Вас розмінювати купюри в найближчий кіоск, або ж запропонує забути про гривню, якої не вистачає. Що робити в такій ситуації пасажиру? ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ПРОДАВЕЦЬ НЕ МАЄ РЕШТИ?"Згідно закону України “Про захист прав споживача”, який, можна сказати, формально регулює відносини між таксистом (надавачем послуги) і пасажиром (користувачем), то у водія повинні бути дрібні гроші, щоб дати решту і не примушувати пасажира бігати по ятках у пошуку дрібних купюр.
До того ж, якщо і немає решти у таксиста — він сам повинен взяти ноги в руки і бігати по ларьках. Тим паче, що згідно 23 постанови Кабінету Міністрів України №833 “Про затвердження порядку здійснення торгової діяльності і правил торгового обслуговування населення” сказано, що “касир чи інший працівник, який має право отримувати від споживача гроші за проданий товар, зобов'язані мати в касі банкноти і монети для видачі решти”.
І якщо таксист не знає цієї постанови, та й не хоче про неї чути, потрібно зателефонувати оператору, у якого замовляли машину. Навряд чи вони будуть ризикувати клієнтом із-за однієї чи двох гривень — і вирішать цю проблему. Телефонуйте не виходячи з машини, - це буде дієвішим способом і збільшить шанси все ж таки отримати свої гроші.Також, слід зазначити, що на таких “розумних” таксистів є ще одна управа: штрафи за порушення законодавства у сфері обігу готівки.Якщо таксист все одно “знає” більше — викликайте міліцію.
Останні скарги