Жителька Києва придбала зіпсований сирний продукт в торговій мережі магазинів "Сільпо" та була обурена халатним ставленням до клієнтів.

Ось її скарга:
"Сильпо в ЖК София. Купила В пятницу итальянскую моцареллу по скидке. В понедельник решила открыть моцареллу, но упаковка мне показалась вздутой. Подумала, может просто кисломолочный продукт, поэтому вздулась упаковка. Но нет...Открыла, разрезала, но все равно не поверила, но как только попробовала - все поняла. Сыр прокисший... Хотя дата окончания срока через 4 дня! Консистенция моцареллы говорит о том, что продукт давно уже прокис, но зачем тогда его выставлять на продажу ??? Я не в целях экономии брала этот сыр, а потому что больше итальянской моцареллы на тот момент больше не было. Очень расстроена, потому что считала Сильпо очень серьёзным магазином, ответственным и лояльным к своим клиентам. Увы, ошибалась..." - публікує слова Катерини "Електронна книга скарг України".


Контакти для журналістів та правоохоронців приховано!
Ми можемо надати контакти скаржника журналістам та правоохоронцям, зазвичай це телефон та е-мейл, для цього потрібно сплатити послугу згідно тарифу.
Після оплати ви отримаєте контакт скаржника, зазвичай це номер телефону та його е-мейл адреса
Ціна: 63 грнОбрати тарифРекомендований тарифПісля оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом місяця.
Ціна: 220 грнОбрати тарифПісля оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом півроку.
Ціна: 730 грнОбрати тариф