Рейтинг супермаркетів України - хто заробляє більше.
Лідером став Fozzy Group, АТБ і Metro. Найбільшим продуктовим рітейлером по виручці в Україні є Fozzy Group, що розвиває мережі магазинів "Сільпо", "Фора", Fozzy і Le Silpo.
Виручка групи в 2012 році склала 21900000000 грн, (21 мільярд) свідчать дані, оприлюднені виданням Forbes.ua.ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "УКРАЇНЦЯМ ПРОПОНУЮТЬ ЗАРОБЛЯТИ НА СОНЦІ, - ЗБЕРЕЖІТЬ ЧЕКИ, ЗНАДОБЛЯТЬСЯ""АТБ-маркет" заробив трохи менше - 21,5 млрд грн. На третьому місці опинилася "Metro Cash & Carry Україна" з виручкою 10,1 млрд грн.
У решти рітейлерів виручка набагато нижче. Четверта позиція поки що залишається за "Фуршетом" (5,1 млрд грн). Проте на його місце претендує "Ашан" (5,1 млрд), який за підсумками 2012 року змістив на шосту сходинку "Рітейл Груп" (мережі "Велика Кишеня," Велмарт "та ін, виручка - 4,8 млрд грн).
Замикають десятку "Таврія В" (однойменна мережа і мережа "Космос", 3,4 млрд грн), "ЕКО" (3,1 млрд грн), "Амстор" (3,1 млрд грн) і "Омега" (мережа Varus , 2,1 млрд грн).
Попри те, що проти "Сільпо" ще три місяці тому відкривали кримінальне впровадження, йому не заважажє ставати лідером ринку. Хоч і продукти були поганими, за результатами перевірки, але виручка катастрофічно велика, значить люди віддають перевагу саме цьому супермаркету.
Нагадаємо: "Сільпо" перевірили на захист прав споживачів у Дніпропетровську та безпечність і якість харчових продуктів. Прокуратура провівши рейд по супермаркету встановила численні порушення як в діяльності контролюючих органів, так і так і суб’єктів господарювання, які виготовляють та реалізують продукти харчування. В переважній більшості це реалізація неякісної харчової продукції, з простроченим терміном придатності, продуктів сумнівного походження, а також продукти, компонентний склад яких не відповідає тому, що зазначений на етикетках та супровідних документах.
Останні скарги