Жителька Херсону поскаржилась на сервісний центр "Samsung". Після ремонту дівчина отримала смартфон із зіпсованим екраном, але в центрі визнавати помилку відмовляються.
Ось її скарга:
"Сервисный центр "Самсунг" на Маяковского, возвращает мне телефон после смены литой батареи с испорченным экраном-краска под стеклом облезла. Внешний вид - разбитого стекла. И я еще за это удовольствие должна 1500 гривен заплатить. Говорят,что такие они телефоны возвращают всем, у кого литая батарея. Подскажите,куда я должна обратиться,в какую инстанцию?" - публікує слова Лори Лінгрей "Електронна книга скарг України".
Контакти для журналістів та правоохоронців приховано!
Ми можемо надати контакти скаржника журналістам та правоохоронцям, зазвичай це телефон та е-мейл, для цього потрібно сплатити послугу згідно тарифу.
Після оплати ви отримаєте контакт скаржника, зазвичай це номер телефону та його е-мейл адреса
Ціна: 63 грнОбрати тарифРекомендований тарифПісля оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом місяця.
Ціна: 220 грнОбрати тарифПісля оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом півроку.
Ціна: 730 грнОбрати тариф