До "
Електронної книги скарг України" написав Олексій, якого в одному закладі протягом години, декілька разів намагалися обрахувати.
ОСЬ ЙОГО СКАРГА:
"Прошу Вашої допомоги у вирішенні питання неналежного адміністрування (надання послуг) у розважальному закладі "Fly Kids" у місті Мелітополь, Запорізької області.
16.09.2017 році мали нагоду провести вечір у цьому закладі. Наші дітки весело проводили час із аніматорами цього закладу, у той час як ми - їхні батьки, декілька разів мали можливість упевнитись у недобросовісності тунтешного персоналу.
По-перше - нас обдурили із вагою замовленого шашлику - на наше заперечення відреагували миттєво та замінили 3 порції шашлику, який був приготовлений із значним зменшенням ваги готового продукту.
Далі нам подали на третину менший обсяг заварного чаю, ніж тий що був вказаний в меню закладу, на що адміністратор Лоліта нахабно відреагувала на наше зауваження, надала указівку офіціантам додати окропу у наші чашки (що мінімум обурливо!), хоча ніякої заміни чи добавки нам так і не зробили.
Прошу Вас дізнатися, чи це власники закладу наказують адміністратору та кухні обманювати клієнтів задля власної вигоди, чи це окремі адміністратори закладу (Лоліта) мають бажання додаткового заробітку на клієнтах, які сплачують і без того не малі гроші в цьому закладі.
Окрема вдячність офіціантам, які поважно ставляться до клієнтів і в будь-якій ситуації намагаються спокійно вирішити спірні питання.
Свої зауваження ми висловили у книзі відгуків та пропозицій цього закладу.
Контакт для журналістів чи правоохоронців:[sociallocker id=10854]067-618-88-61, Олексій.
Дякую.[/sociallocker]