Чому цінники червоні, чому овочі тільки здаються свіжішими, як маркетологи маніпулюють нашими бажаннями...
Супермаркети в усіх країнах світу перетворюються на мінне поле: крок вліво, крок вправо і Ваш гаманець може підірватися на міні смаку, яку нам підсовують маркетологи. Здається, що супермаркет стає небезпечним місцем для нашого гаманця, але що робити, де ж тоді купувати продукти? Вихід є – знаючи хитрощі маркетологів, можна не піддатися на психологічний вплив і купувати продукти, які дійсно нам необхідні. Отже, перше, на що варто звернути увагу в супермаркетах… на квіти.
КВІТКОВИЙ РАЙ ПРИ ВХОДІ
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "За один обід у ресторані «Олива» чиновник Київради заплатив норковою шубою"Ви помічали, що майже в усіх супермаркетах одразу при вході Вас зустрічає квітковий магазин. Багато було написано про те, що хліб розташовують в самому кінці, але в стаття звертали мало увагу на таку не малу деталь – квіти. Насправді квіти почали розміщувати при вході, коли зрозуміли, що запахи – наше все. Клієнт має зайти в супермаркет і забутися, в цьому йому допоможуть квіткові аромати. Трохи далі фрукти або цукерки своїм запахом нагадають про красиве життя і вже в полоні ароматів, клієнт ніби «засинає» на ходу. Був помічений один цікавий факт, пов'язаний з людською психікою. Досить дати людині зробити те, що, на її думку «добре» і «корисно», тим самим заспокоївши його совість, щоб потім він сам почав активно виходити за власні рамки. Саме тому маркетологи супермаркетів розкладають корисні фрукти і овочі прямо біля входу. Ми битком набиваємо корзину всілякими корисностями, апотім, зі спокійною совістю, беремо чіпси, пиво та іншу «смакоту». І потім з нашою підсвідомістю починають гратися кольорами.ЧЕРВОНИЙ – ТО ЗНИЖКА
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Що ми їмо: який справжній хімічний склад в кремах і їжі?"Зверніть увагу, як магазини, супермаркети, люблять виділяти свої знижки саме червоним кольором або наближеним до нього. Або згадайте, як на вітринах магазинів пишуть Sale – теж червоним кольором. Цей колір для споживача означає одне – знижки! Цей трюк часто застосовується, щоб створити ілюзію дешевизни у покупця. Будьте уважним - не завжди червоні цінники означають більш вигідні покупки для вас. Буває, що знижена всього лише на копійки або деколи вона взагалі залишається незмінною! Однак, споживач все одно відчуває потяг до товарів, з червоним цінником.ІЛЮЗІЯ СВІЖОСТІ
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "В Київські області підприємець підпалює сусідам хати, які заважають його бізнесу"Хто ж купить чорний помідор, підгнилий банан чи апельсин? Звичайно, що ніхто – тому продавцям супермаркетів слід не забувати про це, і пару разів на день, змочувати фрукти, овочі, необхідною для них водою. Тоді фрукти будуть залишатися свіжими довше, а краплі на них, створюватимуть ілюзію свіжості, нібито, щойно зірваних з огороду, чи щойно змочених чистим дощем.ЖАДІБНІСТЬ – НАШ МІНУС, МАРКЕТИНГОВИЙ ПЛЮС
Схильність до одного з найголовніших людських гріхів, вміло використовується в супермаркетах! «Купи один шампунь і другий отримай в подарунок» Купуючи два товари за меншою ціною, ви мало що виграєте, а от супермаркет збільшує оборот продажів. Та й взагалі останнім часом все більше таких гачків використовують супермаркети, сьогодні, здається майже не можливим продати товар не подарувавши щось до нього – таким методом заманюють в свої тенета нових клієнтів.ОБЕРЕЖНО - КОЛІР!Маркетологи знають , що у багатьох людей збігається асоціація кольору з певним продуктом.- Так вода асоціюється з білим кольором.
- Сіль - сірий .
- Зелений з лимоном.
- Жовтий - шоколад і цукор.
- Коричневий - бекон і перець.