Надсилайте ваші скарги. Ми опублікували вже понад 4 000 скарг та понад 1000 вирішили! 

Продовження історії: як за допомогою соцмережі дівчині вдалось повернути власні гроші

11.09.2019 17:00
2669
 
В історії з магазином "Цитрус", про яку ми раніше писали, з'явилось продовження. За допомогою соцмережі, дівчині вдалось добитись справедливості. Завдяки тому, що вона оприлюднила свою історію, її все ж почули та повернули помилково стягнені кошти.

Ось що вона розповідає:

" "Цитрус". Фінал історії.На 12-ий день після покупки телефону мені вдалось повернути помилково стягнуті 3 720 гривень (оцінена магазином вартість користованої мобілки, яку я здавала). Lucky me! Шлях був тернистим і складався з трьох відтинків: 1) перший я пройшла як споживач Юлія. Коли я зрозуміла, що з поверненням - лажа, спершу подзвонила в банк, а потім почала надзвонювати в Цитрус. Щоразу нові голоси обіцяли владнати питання і зникали одне за одним, як лисенята з казки про Півника і Котика. Мене вистачило на 4 раунди переговорів і 5 банківських днів. 2) як Юлія Бориско. На 10-ий день очікування я обурилась публічно на фейсбуці і - мене почули. В Цитрусі! Хороша людина - не з власників - запропонувала повернути мені гроші негайно, а далі вже розбиратися самостійно. Я відразу зрозуміла, що йдеться про особисті гроші людини, і цим маршрутом я інших потенційних постраждалих не проведу. Скористатись тіньовими перевагами професії - це не шлях воїна, не шлях самурая і не шлях чесного журналіста)). Натомість я попросила контакт єдиного працівника, який займається моїм питанням. 3) ...І таким чином вийшла на шлях терпіння. Довго його більше не випробовували. З моменту, коли офіс в курсі і надав справі чарівного прискорення - питання вирішилося на другу добу. Переді мною вибачились. І пояснили зволікання помилкою терміналу, помноженою на людський фактор (не те ввели, а техніка на це не вказала). Кажуть, зараз в усіх магазинах проводять заміну терміналів. Чи купуватиму я щось в Цитрусі у майбутньому? Не буду категоричною на кшталт "ніколи більше", але найімовірніше - ні. Коменти під попереднім дописом я теж врахувала. Хочу мати справу з бізнесами і сервісами, для яких допомогти клієнтові - ще з порогу елемент базової гідності. Для яких людина без можливості впливу така ж важлива, як та, що вміє здіймати хвилі." - публікує слова Юлії Бориско "Електронна книга скарг України".
Контакти для журналістів та правоохоронців приховано!
Ми можемо надати контакти скаржника журналістам та правоохоронцям, зазвичай це телефон та е-мейл, для цього потрібно сплатити послугу згідно тарифу.
1 деньМінімальний

Після оплати ви отримаєте контакт скаржника, зазвичай це номер телефону та його е-мейл адреса

Ціна: 63 грн
Обрати тариф
Рекомендований тариф1 місяцьСередній

Після оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом місяця.  

Ціна: 220 грн
Обрати тариф
6 місяцівПрофі

Після оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом півроку.  

Ціна: 730 грн
Обрати тариф
Поділитись:
Останні скарги
На що скаржаться українці і яке найкриміногенніше місто? Звіт нашого порталу
Аферистка-роботодавець купається в чужих грошах: відправляє українців до Німеччини та кидає
Лісничі вбили рідкісну тварину, а їх начальника Зеленський визнав "Заслуженим лісником України"
Роботодавець-шахрай обдурює українців у Берліні: гроші взагалі не віддає, а робочі голодують
Власниця агенства з працевлаштування відправляє українців не на роботу, а в рабство
"Обігнали Трампа": зарплати українських чиновників перевищили доходи президента США
Трудове рабство: українці працювали на заводі в Чехії безкоштовно. Грошей так і не дочекались
Міністерство освіти хоче ввести дистанційне навчання на постійну основу. Батьки шоковані
"Зупиніть свавілля поліції!": українці скаржаться на протиправні дії правоохоронців
"За 3 місяці "ЗЕленої осені" загинуло більше українських бійців, ніж за весь 2018 рік"
Стрічка