Жителька Миколаєва поскаржилась на хамовите та зневажливе ставлення до клієнтів з боку працівників та керівництва "Укрпошти".
Скарга:
"Это же какой-то кошмар. Пришла в субботу, 11 апреля оплатить услуги. Отделение 31, Николаев. Укрпочта. Пока стояла в очереди чуть не оглохла от того как кассир орала на клиентов. Ну откуда вы этих рыночных шалав берете. Разве можно так орать на людей? Вроде к ней домой пришли и соли просим. Вместо того чтобы работать она хавальник свой черный открывает. Когда уже закончится этот ужас? Директор вообще существует на этом предприятии, потому что к начальнику (Виктории) этого отделения обращаться не имеет смысла.? Там еще хуже хамло чем эта кассирша. Мат на мате, другой речи они не знают." - публікує слова Тетяни "Електронна книга скарг України".Контакти для журналістів та правоохоронців приховано!
Ми можемо надати контакти скаржника журналістам та правоохоронцям, зазвичай це телефон та е-мейл, для цього потрібно сплатити послугу згідно тарифу.
Після оплати ви отримаєте контакт скаржника, зазвичай це номер телефону та його е-мейл адреса
Ціна: 63 грнОбрати тарифРекомендований тарифПісля оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом місяця.
Ціна: 220 грнОбрати тарифПісля оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом півроку.
Ціна: 730 грнОбрати тариф