Сайт знаходиться на тестуванні. Можлива некоретна робота. Приносмио вибачення за незручності. 

Покупці потрапляють у павутину: новий скандал з Comfy

20.06.2019 13:25
6927
 
Магазин побутової техніки та електроніки Comfy у Києві відмовився приймати назад монітор з дефектами та повертати витрачені гроші. Про це розповіла жителька столиці Єлизавета Жидкова.Ось її скарга:"16 листопада 2018 року в магазині «COMFY» (м.Київ, вул. Магнітогорська, 1а) я придбала Монітор 24` Samsung Model C34H890WJIXCI. Вартість товару складає 21631,00 грн, що підтверджується фіскальним чеком. Протягом кількох днів тестування монітора, виявилися недоліки і технічні характеристики, які мене не влаштовували. Виявлені недоліки неможливо було помітити під час купівлі в магазині, оскільки проявились при тестуванні без загального освітлення, а магазин таких умов забезпечити не може. 23 листопада 2018р. (на 7-й день з дати придбання) я привезла монітор до магазину з метою повернення мені коштів за придбаний товар неналежної якості. Монітор був поністю укомплектований в його упаковці, зі збереженим товарним виглядом, споживчими властивостями, усією супроводжуючою документацією. Я заявила, що цей монітор мене не влаштовує  Товар і комплектацію було оглянуто співробітниками магазину, погоджено наявність, вказаних мною, недоліків і запаковано. Але, після 2-ох годин очікування, товар так і не був належним чином оформлений. На пункті прийому послалися на велику завантаженість персоналу і проблеми з програмою касових розрахунків. Довелося залишити монітор у магазині під розписку консультанта Вадима (у присутності свідка). Протягом 5-ти діб  я дзвонила на гарячу лінію, але моє питання не вирішувалось. Я була вкрай незадоволена неналежною якістю обслуговування. 29-го листопада (на 13 день з дати придбання) я прибула в магазин з тією ж метою, а саме повернути кошти за товар неналежної якості. Обговоривши ситуцаію, директор сказав, що повернути гроші за монітор не може, оскільки не зрозуміло з чиєї вини виникли дефекти. Для розв`язку цієї ситуації, він запропонував відправити монітор до сервісного центру, де встановлять хто винен. Якщо винен виробник, то мені повенуть гроші. По Акту прийому-передачі товару від 29.11.2018р. монітор було прийнято і передано до сервісного центру. 11 грудня 2018р я прибула для ознайомлення з висновком сервісного центра. У довідці №18123008 від 7.12.2018р. Сервісного Центра АЛВА СЕРВІС вказано, що було замінено системну плату. Це свідчить про проданий мені неякісний товар з дефектом виробника. Я знов наполягала на поверненні мені коштів і  намагалась в усній формі залагодити конфлікт. В результаті, мені довелось написати заяву  про повернення коштів за неякісний товар в довільній формі на ім`я директора магазина, з подальшим направленням до м.Дніпропетровськ для розгляду і прийняття рішення дирекцією ТОВ «Комфі Трейд» протягом 31-ї доби. (копія заяви додається). 17 січня 2019 р. я отримала лист №4550 п-03/07 від 08.01 від ТОВ «Комфі Трейд» з відмовою у задоволенні моєї заяви. (копія листа додається) Я, як споживач, під час придбання,  маю право на належну якість продукції та обслуговування згідно з Законом України Про захист прав споживачів. По ситуації, що склалася, нижченаведені факти дають мені підстави відмовитися від даного пристрою, а саме:
  1. У Монітора 24` Samsung Model C34H890WJIXCI мною виявилися недоліки:
а) підсвітка екрана була нерівномірною і в деяких місцях пересвічена; б) під час роботи монітору з яскравістю нижче позначки 40, з'являлись горизонтальні лінії, що     мерехтіли.
  1. Монітор 24` Samsung Model C34H890WJIXCI був доставлений мною для повернення в магазин і відшкодування витрат на придбання на 7-й день з дня покупки.
  2. Монітор 24` Samsung Model C34H890WJIXCI не використовувався, мав збережений товарний вигляд, споживчі властивості. Був повністю укомплектований супроводжуючою документацією і фіскальним чеком.
  3. Персонал магазина оглянув, прияняв , але не оформив належним чином повернутий товар під час першого звернення. Товар залишився в магазині під розписку консультанта (Копія розписки додається).
  4. Через перший такий випадок в своєму житті і необізнаність у захисті своїх прав як споживача, під час другого звернення мене було введено в оману. Замість надання стандартного бланка заяви на повернення товару, було оформлено Акт прийому передачі товару в гарантійний ремонт, де буде, ніби-то, визначено з чиєї вини виникли недоліки. Це є стандартна махінація недобросовісного продавця, який користується необізненістю і недосвідченністю, у правових питаннях, покупця. (копія Акта додається)
  5. У Довідці № 18123008 про проходження ремонту СЦ «Алва сервіс» вказано, що замінено системну плату. Це свідчить про те, що товар, на момент продажу, вже мав у наявності дефекти з вини виробника, які неможливо було помітити під час придбання.
  6. У Довідці № 18123008 про проходження ремонту СЦ «Алва сервіс» вказано: «неравномерная подсветка по периметру не считается дефектом по спецификациям (50% серого дефекта не видно)». Даний дефект погано вливає на якість зображення, що мене категорично не влаштовує. (Копія Довідки додається)
  7. Через специфіку своєї роботи, мені вкрай важливо постійно бачити правильне зображення на екрані монітора, тобто, високоякісну передачу кольору. З технічної точки зору матриця типу VA, як є в даного монітора, має слабіше колірне охоплення ніж у матриці типу IPS, і не забезпечує передачу sRGB кольорів, що мене не задовольняє. Також VA матриця має недостатній кут огляду,  що сприяє неправильній передачі кольорів в багатьох положеннях. Це спотворює зображення.
  8. Викривлена форма монітора і можливість регулювання його положення не усуває вади п.8, тому дані дефекти являються для мене істотними недоліками, які неможливо усунути.
Через те, що монітор МОНІТОР 24` Samsung Model C34H890WJIXCI не задовольняє мене своїми технічними властивостями, не відповідає моїм професійним вимогам і не може бути використаний   мною   за    призначенням,    та    через    неналежну    якість    обслуговування     я наполягла повернути мені коши  у розмірі вартості придбаного, неналежної якості, товару, подавши Претензію на ім`я директора  магазина «COMFY» 21 січня 2019 р.  Через місяць я отримала негативну відповідь. Вони спираються тільки на підписаний мною акт і не помічають інших доводів. Я намагалась не загострювати і знайти порозуміння як в усній так і в письмовій формі. Не бачу перешкод з боку магазина для негайного розірвання договору купівлі-продажу з поверненням мені коштів і подальшої реалізації магазином свого, відремонтованого ним же, товару. Починаючи з 23 листопада, монітор знаходиться в магазині. Забирати його не буду і збираюсь відстоювати свої права, використовуючи всі можливі засоби! Методика по обдурюванню недосвідчених, а особливо молодих, споживачів давно розроблена, застосовується і вдосконалюється на самому початковому етапі звернення споживача до продавця. Нажаль, і я стала жертвою такої методики, бо була абсолютно не готова до такого розв`язку подій. Але, таке щеплення надасть мені імунітету на все життя. Я була змушена терміново купити другий монітор, який мене задовольнив, в іншому місці. Так! У мене дуже прискіпливі і завищені вимоги до якості зображення на моніторі. Можливо, якби той монітор 24` Samsung, придбав юрист або бухгалтер, то були б задоволені і не помічали б тих недоліків. Але, якщо я чесна і, дещо, наївна людина вказала на недоліки, а не придумала, що «не вписався в інтер`єр колір корпусу цього монітора» чи  ще щось, як радять бувалі покупці-блогери, тоді б без питань продавець повернув би гроші? А може розіграв би якийсь інший сценарій? Я не розумію, навіщо міняли системну плату і чи міняли взагалі? В мене він знаходився 7 днів і вже 3 місяці знаходиться десь в магазині. Я не брешу, мені нічого приховувати. Все що відбувалось в магазині зафіксовано на їх камерах. Обурює те, що, час від часу, покупці потрапляють в їхню павутину. Продавці відтягують час, хитрують, приховуть інформацію, вводять в оману тощо. Як результат, покупці витрачають нерви, час, гроші, опускають руки. І дуже добре, що є служби і люди, які можуть допомогти розібратися, захистити, відстояти і покарати недобросовісних продавців. Вважаю, що персонал магазину «COMFY» грубо порушив мої права, своїми діями ввів мене в оману щодо захисту моїх прав споживача, а тому, керуючись Законом України "Про захист прав споживачів",п р о ш у:Допомоги у захисті моїх прав споживача, вжити заходи впливу до посадових осіб магазину «COMFY», щодо усунення порушення моїх прав та поверненні мені коштів", - написала Єлизавета до "Електронної книги скарг України".[sociallocker id=10854]0938476423blueffury@gmail.com[/sociallocker]
Контакти для журналістів та правоохоронців приховано!
Ми можемо надати контакти скаржника журналістам та правоохоронцям, зазвичай це телефон та е-мейл, для цього потрібно сплатити послугу згідно тарифу.
1 деньМінімальний

Після оплати ви отримаєте контакт скаржника, зазвичай це номер телефону та його е-мейл адреса

Ціна: 63 грн
Обрати тариф
Рекомендований тариф1 місяцьСередній

Після оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом місяця.  

Ціна: 220 грн
Обрати тариф
6 місяцівПрофі

Після оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом півроку.  

Ціна: 730 грн
Обрати тариф
Поділитись:
Останні скарги
На що скаржаться українці і яке найкриміногенніше місто? Звіт нашого порталу
Аферистка-роботодавець купається в чужих грошах: відправляє українців до Німеччини та кидає
Лісничі вбили рідкісну тварину, а їх начальника Зеленський визнав "Заслуженим лісником України"
Роботодавець-шахрай обдурює українців у Берліні: гроші взагалі не віддає, а робочі голодують
Власниця агенства з працевлаштування відправляє українців не на роботу, а в рабство
"Обігнали Трампа": зарплати українських чиновників перевищили доходи президента США
Трудове рабство: українці працювали на заводі в Чехії безкоштовно. Грошей так і не дочекались
Міністерство освіти хоче ввести дистанційне навчання на постійну основу. Батьки шоковані
"Зупиніть свавілля поліції!": українці скаржаться на протиправні дії правоохоронців
"За 3 місяці "ЗЕленої осені" загинуло більше українських бійців, ніж за весь 2018 рік"
Стрічка