Сайт знаходиться на тестуванні. Можлива некоретна робота. Приносмио вибачення за незручності. 

Нове лихо - інфлюенсери. Агенти впливу в соц.мережах

01.02.2018 14:27
5459
 
Просування товарів і послуг через інфлюенсерів стає центральною стратегією багатьох рекламних компаній на Заході. Англійське слово influencer по-українськи звучить жахливо, але аналогу немає. Іноді їх називають «лідерами думок» (ЛОМи), але у інфлюенсерів часто і думок-то немає. Слово «блогер» теж не підходить, тому що не всі інфлюенсери ведуть блоги, не всі навіть пишуть тексти. Це можуть бути стримери, геймери, лайфхакери, ютюбери, фіто-няши, GoPro-рейсери або навіть зірки шоубізу, які адаптувалися і стали зіркми Інстаграма. Їх об'єднує не спосіб виробництва контенту, а здатність залучати більші аудиторії з певного профілю. Серед них є як зірки традиційних сфер (спорт, естрада), так і самозвані знаменитості Інтернету, які часто перебувають ще в підлітковому віці. Найбільш часто згадуються платформи інфлюенсеров - Instagram і YouTube. Далі йдуть Twitter і Facebook, потім інші соцмережі. Перший помітний удар по ЗМІ інфлюенсери завдали рівно три роки тому, коли Барак Обама запросив на традиційну зустріч в Білий дім не журналістів, а трьох інфлюенсерів. Чи його інтерв'ювали зірки америкнасього YouTube.https://www.youtube.com/watch?v=Q9NveDmfJBgСтарі ЗМІ приревнували і глузливо публікували, наприклад, фотографії з інстаграма однієї з них, GloZell Green, - як вона приймає ванну в молоці з пластівцями. А Fox навіть заявив, що такими зустрічами Обама дискредитує інститут президентства. Цікава, однак, деталь: аудиторія тих трьох інфлюенсеров, запрошених до Обами, становила 2,4 млн, 3 млн і 8 млн тільки прямих фоловерів. Відтоді інфлюенсери стали помітним суб'єктом медіаландшафту. Найбільші бренди намагаються потрапити в їхні інстаграми і відеотрансляції. Укладаючи контракти з інфлюенсерами, бренди тим самим звільняють їх від інших турбот, дозволяють їм фокусуватися на трансляціях і підвищувати професійну майстерність. Влогерша Саша Спілерг виступає в Держдумі, а Шапік може заробляти до 3 000 $. Іллю Варламова з його пізнаваним силуетом «Одуван» в регіонах зустрічають немов ревізора. Він став таким собі моно-медіа, не зважаючи на те, що під його брендом працює ціла команда. Робота брендів з інфлюенсерами в США набула вже такого розмаху, що привернула увагу регулятора. Федеральна торгова комісія США випустила в 2017 році інструкцію для інфлюенсерів та брендів. Інструкція розповідає, як їм етично взаємодіяти в просуванні «нативки», щоб не було обману аудиторії, щоб інфлюенсери і бренди чітко показували, які повідомлення проплачені, а які ні. На двох інфлюенсерів, які розкручували власну ігрову систему, не попередивши публіку про свою справжню мету, було заведено справу. А ще пару десятків інфлюенсерів, включаючи таких зірок, як Ліндсі Лохан і Наомі Кемпбелл, FTC розіслала, попередження, щоб не обманювали фоловерів і повідомляли, якщо мають фінансові відносини з брендами, про які розповідають. Навіть з Китаю надходять повідомлення, що інфлюенсери стають основним джерелом новин та каналом для реклами. Що робити в цих умовах ЗМІ? На жаль, проти стихії нічого не вдієш. Інфлюенсери захопили молодіжну, навіть тинейджерську аудиторію, яка, втім, і до цього особливо не цікавилася ЗМІ. Залишається фокусуватися на більш віковій аудиторії. Але варто також придивлятися і до інфлюенсерів і на тренди в цьому середовищі. Може, вдасться якось використовувати їх, як це роблять всі інші бренди.
Поділитись:
Останні скарги
На що скаржаться українці і яке найкриміногенніше місто? Звіт нашого порталу
Аферистка-роботодавець купається в чужих грошах: відправляє українців до Німеччини та кидає
Лісничі вбили рідкісну тварину, а їх начальника Зеленський визнав "Заслуженим лісником України"
Роботодавець-шахрай обдурює українців у Берліні: гроші взагалі не віддає, а робочі голодують
Власниця агенства з працевлаштування відправляє українців не на роботу, а в рабство
"Обігнали Трампа": зарплати українських чиновників перевищили доходи президента США
Трудове рабство: українці працювали на заводі в Чехії безкоштовно. Грошей так і не дочекались
Міністерство освіти хоче ввести дистанційне навчання на постійну основу. Батьки шоковані
"Зупиніть свавілля поліції!": українці скаржаться на протиправні дії правоохоронців
"За 3 місяці "ЗЕленої осені" загинуло більше українських бійців, ніж за весь 2018 рік"
Стрічка