Сайт знаходиться на тестуванні. Можлива некоретна робота. Приносмио вибачення за незручності. 

Неякісна робота працівників ПриватБанку: одиничний інцидент чи сумна тенденція?

11.06.2015 19:25
1865
 
До "Електронної книги скарг України" написала наша читачка з Кам'янець-Подільського, вона переконує в непрофесійності співробітників місцевого відділення ПриватБанку, які грубіянять клієнтам та несумлінно виконують свої посадові обов'язки. 

ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:

Контакт для журналістів:[sociallocker id="10854"]olya.kitaeva@mail.ru[/sociallocker]"Я звертаюсь до Вас зі скаргою на непрофесійність, безтактність та хамське відношення працівників відділення ПриватБанку (вул. Огієнка, 59, м. Кам´янець-Подільський) до клієнтів. 04.06.15 року я звернулася з проханням надати довідку про номер картки власного рахунку для подання в соцзабез для отримання допомоги по народженню дитини. Знаходячись на восьмому місяці вагітності, з донькою трьох років та матір’ю я звернулась до цього відділення. Зумисне затягуючи час на обслуговування одного клієнта, Бойко Н. на моє прохання приділити хвилину своєї уваги поза чергою на підвищених тонах категорично відмовила та вказала на те, що є черга. Незважаючи на моє прохання та стан, прийняла жінку позачергово (напевне, у цієї жінки були вагоміші причини) та знаходила можливість на неодноразові приватні телефонні розмови. Коли я запитала, чому вона обслуговує цю жінку позачергово, то отримала достойну відповідь: якщо я хочу обслугуватись так само позачергово, то мені слід звернутися у центральне відділення ПриватБанку, де мене можливо обслужать, а у цьому відділенні це неможливо. По допомогу та розуміння я звернулась до керівника цього відділення, на що та тільки розвела руками: "Що ж я можу зробити, якщо Бойко Н. так вирішила...". Книгу скарг і пропозицій за моєю вимогою так і не надали, пояснивши, що такої не існує. Після майже півторагодинного очікування та неодноразового прохання прийняти мене позачергово моїй матері стало зле, а керівник відділення з особливою цинічністю запропонувала викликати швидку допомогу - це вся можлива її співучасть та допомога в якості керівника.На мою думку, ці працівники не можуть приносити користь компанії, а лише відлякують клієнтів своєю непрофесійністю та хамовитою поведінкою. Мене обурює зневажливе ставлення до клієнтів співробітників, які з незрозумілою метою штучно створили конфліктну ситуацію у відділенні. Бракує слів, аби виразити своє невдоволення, викликане неадекватністю поведінки цих працівників. Наступного дня з цим же проханням я звернулася до іншого відділення Приватбанку, на що менеджером цього банку було витрачено менше двох хвили. Між тим виникає просте запитання: чому одні працівники є професіоналами, оперативно виконують свої професійні обов‘язки та ввічливо ставляться до клієнтів, а інші, як Бойко Н., показують свій непрофесіоналізм та хамство? Прошу вас розібратися по суті скарги." 
Поділитись:
Останні скарги
На що скаржаться українці і яке найкриміногенніше місто? Звіт нашого порталу
Аферистка-роботодавець купається в чужих грошах: відправляє українців до Німеччини та кидає
Лісничі вбили рідкісну тварину, а їх начальника Зеленський визнав "Заслуженим лісником України"
Роботодавець-шахрай обдурює українців у Берліні: гроші взагалі не віддає, а робочі голодують
Власниця агенства з працевлаштування відправляє українців не на роботу, а в рабство
"Обігнали Трампа": зарплати українських чиновників перевищили доходи президента США
Трудове рабство: українці працювали на заводі в Чехії безкоштовно. Грошей так і не дочекались
Міністерство освіти хоче ввести дистанційне навчання на постійну основу. Батьки шоковані
"Зупиніть свавілля поліції!": українці скаржаться на протиправні дії правоохоронців
"За 3 місяці "ЗЕленої осені" загинуло більше українських бійців, ніж за весь 2018 рік"
Стрічка