Сайт знаходиться на тестуванні. Можлива некоретна робота. Приносмио вибачення за незручності. 

Не перерахували вчасно кошти ще й вліпили кредит: новий скандал навколо "Банку Південний"

20.06.2019 19:32
4269
 
Олександр Романюк скаржиться на роботу "Банку Південного", який не тільки з запізненням перераховує кошти, а й вираховує за це кредит. "Електронна книа скарг України" наводить лист Олександра у повному обсязі. Рідко пишу, але вже наболіло. Назву це "Інструкція, як максимально ефективно втрачати клієнтів" або "Про ставлення і особливості банку Банк Південний". Так уже вийшло, що другий рік користуюся продуктами цього банку (паралельно й продуктами інших, тому можу порівняти). І хочу сказати, що коли одні фінустанови якось намагаються покращити щось, то в "Південному" чомусь усе стає ще гірше та гірше. Я досить фінансово грамотна і уважна людина. Читаю умови договорів. Але навіть я часто не розумію, чого тут все працює саме так Перша - класична історія лотереї. Всі зарахування проходять в робочий час у банківські дні. При чому логіки в швидкості зарахування нема. Це може бути година, може три, може три дні. Ви наче бачите гроші на своїй карті на рахунку, розраховуєтесь, а на завтра з Вас списують відсотки за користування кредитом, бо фізично грошей у Вас наче як не було. "Вони у вас на картковому рахунку, але на банківський не дійшли (чекайте їх на днях). Але щоб ви не залишились без грошей - ми дали Вам кредит на банківський рахунок, Ви ним скористались, а коли ваші гроші з карткового рахунку таки прийшли на банківський - то ви закрили мінус і трошки треба заплатити за користування кредитом!" Інколи це копійки, інколи більше. Більшість, упевнений, цього і не бачить і не здогадується навіть. А банк планомірно заробляє. Ну геніально ж! Я вже мовчу про мінуси, які виникали, бо банк за 3 робочих дні не міг зарахувати кошти, а списував платежі за півдня і примусово ці мінуси закривав грошима з іншої картки, хоча у повітрі висіла сума у 20-30 разів більша. Друга фішка. "Порахуй сам, скільки ти винен." Ті, хто регулярно користують кредитними картками знають, що у більшості банків пільговий період розраховується для кожної транзакції. У більшості банків цю заборгованість для збереження пільгового періоду Вам може підказати система, або працівник на гарячій лінії. І лише у "Південному" вам підкажуть лише повну суму боргу на даний момент або мінімальний місячний платіж, який треба погасити. На логічне запитання, а як дізнатися іншу сумму - шикарна порада. Скачайте виписку і порахуйте, скільки ви були винні на кінець минулого місяця! Ну або сходіть у відділення вам там вручну порахують. Серйозно? Третя фішка. Курси валют. Моя улюблена У цього банку їх кілька. Звичайний, цілком пристойний, і крос-курс для карток. А тепер дивіться на скріншот із сьогоднішнім крос-курсом. Гривня двадцять різниці між покупкою та продажем на доларі. При тому, що на євро - значно менше. У мене спочатку склалося враження, що рука працівника трусилася та переплутала 7 і шість місцями - бо це було б схоже на звичайний комерційний курс банку. Але ні. Все дійсно так. При цьому у попередніх місяцях у банку є цілком нормальні курси, з різницею у купівлі у 20-50 копійок - типова ситуація для карткових розрахунків у більшості банків. Але із початку цього місяця Південний, схоже, вирішив заробляти активніше (дуже легко проклацати курси по дням). Це мені нагадує такі обміннички по столиці із курсом - на неуважного (щоб не сказати гірше), де цифри місцями плутають. І як пожартували мої колеги, "а шо ти хатєл, ета Одєсса, детка!" Тому кожен, хто купує щось за кордоном із гривневої карти і не надто стежить за балансом - подумайте двічі. Бо предавторизація у вас відбувається за звичайним курсом, саме така смс-ка Вам і приходить. Нормальний курс - подумаєте ви. Але саме списання відбувається через кілька днів уже по крос-курсу і може так - бах, на гривню на доларі зрости. До речі, банкінг Вам теж не повідомить, що списалось більше. Просто на рахунку стане менше грошей або мінус. І ідеально для банку - якщо ви цього навіть не помітите )) Можна було б сказати, так не плати з гривневої карти. Логічно. Але у більшості банків курси для карт прийнятні - і цілком виключають всі проблеми з пошуком обмінок, покупкою валюти, внесенням її на валютні картки. Четверта фішка. Пін можна змінити тільки перевипуском нової карти. 21 століття, люди. Перевипуск іменної карти платний, чекати до двох тижнів. С - сервіс! П'ята фішка. Служба підтримки телефоном. Часто взагалі не додзвонитися - 20 хвилин на лінії. Інколи чекаєш 10 хвилин і таки потрапляєш. Буває і дві-три. До речі, як дозвонишся - не факт, що отримаєш відповідь. У мене в середньому лише один із трьох працівників підтримки внятно може відповісти на запитання. І пояснити, куди зникли гроші, як працює списання у банку і так далі. Відділень мало, там постійні черги - тому йти туди розбиратись - сумнівний варіант. Шоста фішка. За кордоном картками цього банку навіть не треба намагатися користуватися. Блокуються або банкомати їх не приймають. Підтримка - ще гірша, аніж в Україні. Мої колеги про це писали разів 10. І результат - всі користуються картками інших банків за кордоном. Я не кажу, що немає плюсів. Є! Аж два. Участь у МастерКард Ревордс. А ще на зарплатних проектах низькі комісії або їхня повна відсутність. Це ідеально, аби зразу знімати всі кошти з карти в банкоматі (привіт, cashless economy!) або переказувати кошти на картки інших банків (дамо заробити намим конкурентам!). Повторюсь, маю досвід роботи з іншими банками. Сам по собі, уважний до цифр, і слідкую за тим, як рухаються кошти. Але "Південний" примудряється дивувати мене із завидною регулярністю. У мене логічне запитання до Алла Ванецьянц - а менеджмент банку користується своїми продуктами? Їх влаштовує рівень сервісу і яеість роботи окремих працівників? Я впевнений, що частину зауважень ну точно можна відносно швидко виправити. По деяким (як то пін-код) - я підтримці залишав прохання ще рік тому. Результат відомий. І виходить, що навіть у відносно лояльних клієнтів бажання користуватися банком стає все менше. П.с. Інші банки я не називаю навмисне, я чудово знаю їхні особливості, технологічність і так далі. Користуюся паралельно. Просто пост не про них.  
Поділитись:
Останні скарги
На що скаржаться українці і яке найкриміногенніше місто? Звіт нашого порталу
Аферистка-роботодавець купається в чужих грошах: відправляє українців до Німеччини та кидає
Лісничі вбили рідкісну тварину, а їх начальника Зеленський визнав "Заслуженим лісником України"
Роботодавець-шахрай обдурює українців у Берліні: гроші взагалі не віддає, а робочі голодують
Власниця агенства з працевлаштування відправляє українців не на роботу, а в рабство
"Обігнали Трампа": зарплати українських чиновників перевищили доходи президента США
Трудове рабство: українці працювали на заводі в Чехії безкоштовно. Грошей так і не дочекались
Міністерство освіти хоче ввести дистанційне навчання на постійну основу. Батьки шоковані
"Зупиніть свавілля поліції!": українці скаржаться на протиправні дії правоохоронців
"За 3 місяці "ЗЕленої осені" загинуло більше українських бійців, ніж за весь 2018 рік"
Стрічка