До "
Електронної книги скарг України" написала наша читачка, яка не може змусити одного із керівників побутової крамнички виконувати права споживача і поремонтувати куплений у нього несправний телефон.
ОСЬ ЇЇ СКАРГА:
"Доброго дня, мене звати Ірина.
Пишу вам, тому що дуже вразило ставлення директора одного із магазинів нашого маленького містечка. В побутовому магазині "Плазма" в місті Семенівка Чернігівської області я купила смартфон за 1547,00 грн. (одна тисяча п'ятсот сорок сім гривень, 00 коп.), вже через два тижні він зломався і я звернулась до магазину з цією проблемою.
Телефон відправили в ремонт і через півтора тижні я його забрала, пройшло ще пару тижнів і він знову не працює, звичайно, я знову віднесла його до магазину.
Продавець мені сказала, що вони не можуть нічим зарадити, крім як відправити в ремонт. Пройшло вже більше трьох тижнів, але мені телефон ще не вернули, тоді я прийшла до магазину і сказала, що маю право повернути гроші і розірвати договір купівлі-продажу, на що продавчиня дала мені номер телефону директора (Менський Роман) і сказала розбиратися з ним.
Я відразу йому зателефонувала, і він мені сказав, що гроші повернути я зможу тільки після третьої поломки, причому це було в грубій формі, я йому відповіла, що я не буду забирати телефон. Тоді він сказав, що це моє право і поклав трубку.
Але я читала в інтернеті, що якщо телефон забирають до ремонту, то мені замість нього повинні дати інший телефон для користування, а також якщо телефон знаходиться в ремонті більше двох тижнів, я маю повне право розірвати з ними договір купівлі-продажу. Тепер я не знаю, що мені робити. Подавати в суд, це дуже довго, а нановий телефон грошей немає. Допоможіть розібратися в цій проблемі, будь ласка". Написала вона.
Контакт для журналістів:[sociallocker id=10854]
irinasikalyuk@gmail.com[/sociallocker]