До "
Електронної книги скарг України" написав наш читач Олексій, який скаржиться на те, що йому нав'язують послуги відомі оператори зв'язку.
ОСЬ ЙОГО СКАРГА:
"Чисто випадково вирішив зайти у систему "Мій Київстар". 04 квітня 2018, о 12:04:59 (згідно хронометражу у системі мійкиївстар), з мого рахунку було знято, що головне БЕЗ МОГО ВІДОМА! 3.19 грн за послугу, яку я не замовляв. Та і тим більше не повідомлено мене про факт зняття ні грошей, ні про підключення.
Досить так паскудно і ницо зроблено... Музичний клуб, що це таке?? І якого милого? У розмові з оператором, мені сказали: - що це я подзвонив за коротким номером чи відправив смс для активації. І прислав смс з інструкціями як я можу відключити дану послугу.
Потім вияснив, що з мого телефону не відбувалося ніяких запитів. (хоча, що досить дивно у системі мійкиївстар чітко написано використано 1 смс. знову прокол) - "Що по припущенню оператора,мабуть, коли я перебував інтернеті на якомусь сайті клацнув на щось і воно мені активувало цю послугу". Що за маячня??
Хоча такими словами, київстар може собі і більшу могилу викопати...розповсюдження фішингів, шкідливих посилань і т.д. , так як не було із моєї сторони підтвердження. Порушення прав споживачів і недобросовісне підприємництво.. Цікаво, правда? Хочу повернення МОЇХ грошей", - написав він.
[sociallocker id=10854]
Ваше ім'я Олексій
Електронна скринька
amoraleks@gmail.comКонтактний номер телефону 0985199518
[/sociallocker]