Надсилайте ваші скарги. Ми опублікували вже понад 4 000 скарг та понад 1000 вирішили! 

Львівський Інтертоп продав браковане взуття і відхрестився від покупця

31.03.2018 12:31
2427
 
До "Електронної книги скарг України" написала наша читачка Надія, яка скаржиться на відому мережу магазинів Інтертоп, що не хочуть йти на зустріч споживачу, який за Законом, впевнений, правий. 

ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:

"Вибачте, що змушена вам розповісти свою історію, оскільки розуміння у відомій торговельній мережі взуття "ІНТЕРТОП" не знайшла. Сподіваюсь, поки що:) Отож, 21 листопада 2017 року я придбала в ІНТЕРТОПІ-2 у Львові, у ТЦ "КІНГ КРОС", зимові замшеві чорні черевики TAMARIS на товстій сіруватій гумовій підошві. Почала їх носити лише в лютому, відколи прийшли морози та випав сніг. 19 березня підошва на правому черевику в зоні п'ятки трісла, носити неможливо, протікає. Догляд за черевиками був належний, тому не вважаю себе винною в тому, що підошва тріснула. То ж і хочу повернути це взуття виробнику, у даному випадку фірмі TAMARIS. Адже вироби фірми TAMARIS до цього часу мене не підводили, це справді зручне та надійне взуття. Чек про покупку та коробка збереглися. Однак на "гарячій лінії" Інтертопу відповідь оператора щодо моєї ситуації була вкрай некомпетентна. Оператор прочитала мені відому інформацію, котра видруковану на чеку -- "гарантійний термін 30 днів", навіть не згадавши про таке загальноприйняте поняття, як гарантійний термін сезону. Для зимового взуття він розпочинається 15 листопада і триває до 15 березня. Та у зв'язку із зміщенням сезону ця зима ще триває. Ту саму інформацію мені озвучив 21 березня представник магазину, у якому я здійснила покупку. Вважаю, як покупець я маю повне право на заміну цього взуття, купівлю іншого на цю суму або повернення коштів. Хоча б тому, що:
  1. Обмеження гарантійного терміну до 30 днів з дня покупки в цій мережі не є прийнятним для будь-якого сезонного взуття;
  2. Солідна торгова мережа ніяк не співпрацює в цьому плані з фірмою-виробником взуття, у даному випадку з концерном "WORTMANN", до якого належить бренд TAMARIS
Тому залишаю за собою право відстоювати свої інтереси як споживача всіма законними та доступними засобами", - написала вона. [sociallocker id=10854]Надія Боднар, 050 670 14 07[/sociallocker]
Поділитись:
Останні скарги
На що скаржаться українці і яке найкриміногенніше місто? Звіт нашого порталу
Аферистка-роботодавець купається в чужих грошах: відправляє українців до Німеччини та кидає
Лісничі вбили рідкісну тварину, а їх начальника Зеленський визнав "Заслуженим лісником України"
Роботодавець-шахрай обдурює українців у Берліні: гроші взагалі не віддає, а робочі голодують
Власниця агенства з працевлаштування відправляє українців не на роботу, а в рабство
"Обігнали Трампа": зарплати українських чиновників перевищили доходи президента США
Трудове рабство: українці працювали на заводі в Чехії безкоштовно. Грошей так і не дочекались
Міністерство освіти хоче ввести дистанційне навчання на постійну основу. Батьки шоковані
"Зупиніть свавілля поліції!": українці скаржаться на протиправні дії правоохоронців
"За 3 місяці "ЗЕленої осені" загинуло більше українських бійців, ніж за весь 2018 рік"
Стрічка