Надсилайте ваші скарги. Ми опублікували вже понад 4 000 скарг та понад 1000 вирішили! 

Клієнт СТО «Трансматик» сплатив за ремонт автівки майже $2,5 тис., але обіцяних послуг не отримав

10.12.2020 00:20
169
 

"Добрий день. Хочу розповісти свою історію, як СТО ТОВ «Трансматик» із автовласників кошти за ненадані послуги вимагає. Ось такий зміст має моя заява слідчому Чайківського відділення поліції у Києво-Святошинському районі Здебському Олегу. Детальне пояснення до заяви 8717 (8727) від 03 грудня 2020 року: ​24 жовтня 2020 року, я Сідак Михайло Іванович, що проживає за адресою: м. Київ, Деснянський район, вул. Миколи Закревського 95 Г, кв. 176 власник автомобіля Volvo S 60, Державний номер КА3994ВН.

Знайшовши в мережі інтернет сайт ТОВ «ТРАНСМАТИК», яке займається діагностикою та ремонтом автоматичних коробок переключення передач, далі АКПП, так як розумів що перша швидкість на моєму авто вмикається не коректно, зателефонував за номером телефону 063-632-99-14, що розміщений на сайті ТОВ «ТРАНСМАТИК». На мій дзвінок відповіла особа чоловічої статі, та представилася Олександром.

У телефонній розмові мною було описано суть проблеми з автомобілем Volvo S60. ​Олександр запросив мене для огляду автомобіля до СТО ТОВ «ТРАНСМАТИК», що знаходиться за адресою: Софіївська Борщагівка, вулиця Пушкіна, 71 у Києво-Святошинському районі. Це було близько 12,00 за київським часом. Виїхавши з дому, через орієнтовно 40 хвилин, я на автомобілі Volvo S60 прибув за вказаною адресою.
​Мене зустрів Олександр, оглянув автомобіль, сів за кермо мого автомобіля та у моїй присутності виконав тестдрайв по району, щоб самому пересвідчитись у роботі АКПП.

Олександр повідомив мені, що скоріш за все проблеми вмикання першої швидкості пов’язані із щепленням АКПП автомобіля, але як правило все покаже діагностування АКПП після демонтажу із автомобіля. ​Після мого запитання про вартість послуги з комплексного ремонту АКПП, Олександр повідомив мене, що повна вартість ремонту АКПП мого автомобіля складає $500-580 і це без вартості запасних частин. Точна вартість запчастин буде відома, після демонтажу АКПП та складання дефектного акту. Також Олександр повідомив мене, що зазвичай повна вартість ремонту АКПП та щеплення в тому числі запчастини складає орієнтовно $1700-1800. Ми домовилися, що 26 жовтня 2020 року об 11:00 я маю приїхати на своєму автомобілі на СТО ТОВ «ТРАНСМАТИК».

О 10:30 я своїм ходом прибув на СТО, зателефонував Олександру, його на місті ще не було. Я зачекав близько 40 хвилин, після чого зателефонував Олександр та попросив заїхати на територію СТО. Я заїхав на своєму авто на територію СТО, мене зустрів Олександр, після чого провів мене до офісу. Він попросив мої посвідчення водія та технічний паспорт автомобіля для зняття копії та оформлення акту приймання-передачі автомобіля. Заповнивши акт приймання-передачі автомобіля без номеру від 26 жовтня 2020 року, в якому Чердарчук О. В. зазначив суму вартості ремонту автомобіля 14 250,00 грн, він оглянув автомобіль на предмет пошкоджень, та позначив на схемі автомобіля на зворотній стороні акту чотири незначні пошкодження лако-фарбового покриття.

Взяв ключі від мого автомобіля Volvo S 60 та повідомив мене про необхідність оплати 5700,00 грн, які вказані у акті приймання-передачі автомобіля без номеру від 26 жовтня 2020 року, як «Сумарна вартість робіт з діагностики, зняття АКПП та дефектування АКПП».
​Я погодився розрахуватися кредитною картою. Замість реквізитів для оплати послуг ТОВ «ТРАНСМАТИК» Чердарчук О.В. СМС-повідомленням надав мені номер карти 4731 1856 0447 4905, на яку я мав перерахувати зазначену у акті приймання-передачі автомобіля без номеру від 26 жовтня 2020 року суму коштів, а саме 5700,00 грн. ​Набравши вказаний номер карти у системі «Приват 24», я визначив, що власником карти 4731 1856 0447 4905 є Лучинська Алла Михайлівна.

Щоб впевнитись, що вона має відношення до СТО ТОВ «ТРАНСМАТИК» по ідентифікаційному коду на печатці 35332005 ТОВ «ТРАНСМАТИК» та за допомогою інтернет ресурсу YouControl я впевнився, що Лучинська А. М. має безпосереднє  відношення до ТОВ «ТРАНСМАТИК», а саме є співвласником даного товариства. Тому я перевів кошти у сумі 5700,00 грн. на її картковий рахунок. Квитанція P24A688920613C40474. Отримавши підтвердження від Чердарчук О .В. про отримання коштів, я почав очікувати. 28 жовтня 2020 року на свій номер телефону 067-409-54-13, я отримав СМС повідомлення від абонента 063-632-99-14 (у моєму смартфоні записаний як «Ремонт коробки») наступного змісту:

«Ремонт сцепления $590, оверхол $195, комплект поршней $289, фрикционы $185, фильтра 2 шт $59, вилки ? (надо перемывать и проверить) передняя крышка? (еще нет цены), заказ 2-2,5 недели». У відповідь у своєму повідомленні я запитав наступне: «Так какая общая стоимость? По срокам так понимаю месяц?». Не отримавши відповіді я зателефонував Чердарчуку О. В., та запитав скільки буде коштувати весь комплекс послуг з ремонту АКПП в тому числі матеріали, та отримав наступну відповідь: «Согласно сообщения $1318, крышка $100-120, есть в наличии в Киеве, стоимость работ 14250,00 грн., 5700,00 грн. Вы уже оплатили, еще масло. Стоимость масла сообщу дополнительно.» ​Таким чином я з’ясував, що повна вартість послуг з ремонту АКПП складатиме $1318+$120+14250 грн.+масло.

Тобто у переводі згідно з комерційним курсом валют 28,50 грн. за один долар США сума складатиме 40983,00+14250=55233+масло. Проаналізувавши ціни у інтернет мережі прийшов до висновку, що ціни ТОВ «ТРАНСМАТИК» відповідають середнім на ринку Києва та області. ​Розуміючи, що автомобіль знаходиться у розібраному стані, і шукати інші дешевші варіанти собі буде дорожче, я погодився на ремонт АКПП у ТОВ «ТРАНСМАТИК».
​На вимогу Чердарчука О.В я перерахував кошти у сумі 38000,00 грн. на карту 4731 1856 0447 4905 власником якої є Лучинська Алла Михайлівна. Квитанція P24A695826054C40970. В СМС повідомленні підтвердження про оплату від Чердарчука О. В. отримав 29.10.2020 0 13,03 за київським часом.

Таким чином на 29 жовтня 2020 року мною було перераховано на карту 4731 1856 0447 4905 власником якої є Лучинська Алла Михайлівна суму коштів у розмірі 43 700,00 грн. Мені залишалося чекати завершення ремонту АКПП мого авто. ​По закінченню двох тижнів з моменту оплати мною за запчастини, а саме 13.11.2020 року, я зателефонував Чердарчуку О.В., щоб з’ясувати як ідуть справи з ремонтом АКПП мого автомобіля та чи всі запчастини вже доставлено, на що отримав відповідь, що запчастини є частково на відділенні пошти (інформація про відділення мені не відома). Чердарчук О.В. запевнив мене у телефонній розмові, що роботи з ремонту АКПП будуть виконані максимально швидко, на скільки це дозволяють технологічні процеси. Я подякував за надану інформацію та погодився очікувати далі. Чердарчук О. В. пообіцяв тримати мене в курсі подій по ремонту АКПП.

​27 листопада 2020 року, так як Чердарчук О.В. не виконав своєї обіцянки, та мені не телефонував, я сам вирішив йому зателефонувати так як спливали вже всі терміни по ремонту АКПП. Близько обіду 27.11.2020 у телефонній розмові Чердарчук О.В запевнив мене що АКПП відремонтовану вже встановлюють на автомобіль, запускають та готують його до видачі мені у справному стані. Заспокоївшись я подякував та поклав слухавку.
​27 листопада 2020 року 0 21,50 за київським часом від Чедпрчука О.В. я отримав повідомлення на свій номер телефону наступного змісту: «Тросик ручки переключения похоже умер, с утра буду его прозванивать, коробка установлена, готова к запуску». Я відповів наступним повідомленням: «Может проще новый купить?». «Так новый и ищем» отримав я відповідь.

28 листопада 2020 року о 12:51 я відправляю повідомлення Чердарчуку О.В. наступного змісту: «Добрый день. Чем порадуете?», отримую відповідь повідомленням СМС від Чердарчука О.В. наступного змісту: «Бу на понедельник если нормальный, заказ 7 дней если новый». У мене не було слів, адже уже більше місяця моє авто знаходиться на СТО ТОВ «Трансматик».​ Я зателефонував цього ж дня 28.11.2020 Чердарчуку О.В. з проханням пояснити, як так сталося, що він не замовив трос АКПП раніше, адже по його словам трос пошкодився ще при знятті АКПП з автомобіля, тому, що його важко було зняти, трос та кронштейн від нагріву двигуна вийшли з ладу, та при демонтажу АКПП розсипалися.
​Мене це обурило, так як я приїхав на автомобілі своїм ходом, і трос і кронштейн АКПП були технічно справні.

Чердарчук О.В в свою чергу обурився на моє зауваження, почав вимагати у мене заключення експерта із висновком про цілісність тросу та кронштейну АКПП. ​На що я відповів, що ці звинувачення у мій бік не правомірні, адже я приїхав на своєму авто сам і при цьому все працювало. Я попросив його якомога швидше  знайти ці запчастини, та запевнив його, що сплачу їх вартість, тільки б швидше забрати авто. Чердарчук О.В. по телефону сказав мені, що це мій автомобіль, моя проблема, щоб я сам шукав трос та кронштейн. ​В свою чергу я просив його не вчиняти так, тому що я навіть не знаю як виглядають ці запчастини і як правильно називаються. ​У відповідь він відправив мені повідомлення із номерами запчастин.
​Я зайнявся їх пошуком. Коли мені задавали безліч запитань стосовно цих запчастин, я не міг адекватно на них відповісти, так як не знав що відповідати, адже я не є фахівцем у даній галузі.

У відчаї, при такому відношенні до мене, як клієнта СТО ТОВ «ТРАНСМАТИК», я 01.12.2020 зайшов на сайт у мережі інтернет «все СТО», та знову почав вивчати відгуки про ТОВ «ТРАНСМАТИК». Мій відчай наштовхнув мене на те, щоб описати на цьому сайті свою проблему. Я залишив відгук наступного змісту: «Добрый день. Не могу сдержаться, чтобы не написать отзыв о «Трансматик». Сдал машину на ремонт АКПП. Разбирали ее три дня, и наконец озвучили спецификацию запчастей. Сделал оплату 100%. Запчасти пришли через 3 недели (обещано было 2-2,5 недели) долго собирали, установили. Прошёл месяц. На финише оказалось, что нужен трос и кронштейн, так как по неопытности сломали при снятии, но до последнего об этом умалчивали. Когда хлам не получилось притулить обратно, объявили мне, что нужны новые и трос и кронштейн.

Найти они не смогли, и переложили это на мои плечи, при этом рассказав мне, что от старости и нагрева эти запчасти просто вышли из строя. На что, был мой ответ, который заключался в том, что до их вмешательства все включалось и работало. Тогда мастера приемщика понесло, и он мне ответил следующее: «Вы приехали к нам без заключения экспертизы, о том, что оно работало. Можете забрать свою машину на эвакуаторе». Как Вам уважаемые читатели такое отношение к клиенту? Итог. Жду трос и кронштейн. Борюсь представить себе, как там внутри АКПП после ремонта. Делайте выводы. Я свой сделал.» 03 грудня 2020 року на цьому ж сайті я побачив відповідь на свій відгук про СТО «ТРАНСМАТИК» наступного змісту:

«Дорогой Михаил, предоставьте пожалуйста документы подтверждающие, что вы оплатили "100%" услуг на СТО Трансматик.» Скріншот додаю до пояснення. 03 грудня 2020 року з номеру телефону 063-614-20-57 мені зателефонувала особа жіночої статі, та не представившись почала вимагати у мене вибачення за неправдивий відгук у інтернеті, вимагати повну оплату послуг СТО ТОВ «ТРАНСМАТИК», погрожувала мені судами за неправдивий відгук у мережі інтернет. Я відповів їй, що так не відносяться до своїх клієнтів, нехай закінчують роботи, я приїду прийму авто та сплачу за роботи, коли автомобіль буде на ходу у справному стані. Вона заперечила і почала вимагати у мене заключення експерта про стправність мого автомобіля. Я згадав, що перед тим як переоформити автомобіль на своє ім’я, а саме 23 жовтня 2020 року, я проходив повний техогляд на підприємстві ТОВ «Автолайф Центр» код 3522000, та маю на руках заключення від «BOSCH Service».

Повідомив про це особу, що телефонувала мені, на що вона почала вимагати терміново привезти його до СТО «ТРАНСМАТИК». Я погодився. 03 грудня 2020 року прибувши на СТО «ТРАНСМАТИК», я зателефонував особі, що телефонувала мені, повідомивши про своє прибуття. Назвавши мені код 47 на воротах до садового товариства, назви не пам’ятаю, із колегою по роботі, що привіз мене за адресою: Софіївська Борщагівка, вулиця Пушкіна, 71,  ми потрапили до воріт СТО ТОВ «ТРАНСМАТИК». Подзвонивши у дзвінок, нам довго не відчиняли. Через 10 хвилин, особа з чоловічим голосом запитала: «Ви до кого». Я пояснив що привіз заключення СТО ТОВ «Автолайф Центр». Через п’ять хвилин до нас вийшов Чердарчук О.В. та особа жіночої статі, яка вручила мені рахунок-фактуру №03/12 від 03 грудня 2020 року на суму 25315,00 грн. з вимогою оплатити його, і після цього забрати автомобіль.

В свою чергу, я попросив показати мій автомобіль, надати документи, що підтверджують мої оплати раніше, закінчити ремонт АКПП  за домовленістю. Особа жіночої статі дуже обурилася, показати автомобіль відмовилась, надати документи, де зазначена специфікація витрачених на ремонт АКПП запчастин та їх вартість також відмовилась. В наступну чергу дістала свій смартфон та почала фільмувати нашу розмову. Я звернув її увагу на те, що вона поводить себе не правильно по відношенню до мене, як власника авто що знаходиться території СТО «ТРАНСМАТИК» за парканом і зачиненими воротами. Так як я зрозумів, що до мого автомобіля мене не пустять, при цьому звинувачуючи мене в тому що ніяких коштів за ремонт автомобіля я не оплачував, що є неправдою, про всі оплати мною повідомлено вище, я вирішив телефонувати у 102, щоб зафіксувати правопорушення по відношенню до мене та мого власного майна, а також про злочин а вигляді вимагання коштів за не надані належним чином обумовлені раніше послуги.

Після прибуття та оформлення заяви мого звернення на 102 працівниками поліції, я повернувся на СТО ТОВ «ТРАНСМАТИК», в надії на те, що мені покажуть мій власний автомобіль. На дзвінки на воротах, мені ніхто не відчинив. Після цього я дістав свій смартфон та сфотографував подвір’я СТО ТОВ «ТРАНСМАТИК». На двох фотографіях я побачив своє авто де видно Державний номер КА3994ВН, яке стоїть на відкритому подвір’ї у розібраному стані. На сьогоднішній день слідчий відправив до Новою поштою до суду клопотання про виїмку мого авто. Коли я дізнався про такі його дії, то зрозумів, що із своєю проблемою я залишився наодинці. Мною було прийнято рішення оплатити зайвий рахунок СТО Трансматик та забрати свій автомобіль. Я сповістив про свій намір директора СТО «Добрый вечер. Завтра планирую забрать свой автомобиль. Обновите пожалуйста счёт для окончательной оплаты услуг Вашего СТО. И прошу гарантировать выдачу автомобиля но основании оплаты по счету».

На що отримав наступну відповідь: «СТО может удерживать авто, только в случае задолженности хозяина авто перед СТО. Ваш счёт выставленный 03 декабря 2020 года ещё действителен до завтра. Если оплатите сегодня по счету 25315 грн, с квитанцией завтра в 13:00 заберёте авто. Отпишитесь об оплате, чтоб мы подготовили документы. Вам понадобится эвакуатор. Его вызывайте на 13:30, пока опишем авто и подпишем документы- уйдёт минут 30». Після оплати отримав повідомлення наступного змісту: «Деньги пришли. Уважаемый Михаил, напоминаю Вам, завтра Вам нужно быть в маске, с собой иметь техпаспорт и права. Так же напоминаю Вам, друзей, кумовей и прочих на территорию СТО не пускаем, только хозяин машины. В случае попыток привода знакомых- вызываем ДСО, которое по договору должны будете оплатить Вы. Так что если необходимо вызвать ДСО заранее, чтоб Вам не пришлось мёрзнуть перед воротами в ожидании наряда, можете написать мне сразу и я выставлю Вам счёт утром». Шановні журналісти. Сподіваюсь, коли ви вивчите моє звернення, вас зацікавить хто і як кришує це СТО. Дякую." - публікує слова Михайла Сідака "Електронна книга скарг України". 

Контакти для журналістів та правоохоронців приховано!
Ми можемо надати контакти скаржника журналістам та правоохоронцям, зазвичай це телефон та е-мейл, для цього потрібно сплатити послугу згідно тарифу.
1 деньМінімальний

Після оплати ви отримаєте контакт скаржника, зазвичай це номер телефону та його е-мейл адреса

Ціна: 63 грн
Обрати тариф
Рекомендований тариф1 місяцьСередній

Після оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом місяця.  

Ціна: 220 грн
Обрати тариф
6 місяцівПрофі

Після оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом півроку.  

Ціна: 730 грн
Обрати тариф
Поділитись:
Останні скарги
На що скаржаться українці і яке найкриміногенніше місто? Звіт нашого порталу
Аферистка-роботодавець купається в чужих грошах: відправляє українців до Німеччини та кидає
Лісничі вбили рідкісну тварину, а їх начальника Зеленський визнав "Заслуженим лісником України"
Роботодавець-шахрай обдурює українців у Берліні: гроші взагалі не віддає, а робочі голодують
Власниця агенства з працевлаштування відправляє українців не на роботу, а в рабство
"Обігнали Трампа": зарплати українських чиновників перевищили доходи президента США
Трудове рабство: українці працювали на заводі в Чехії безкоштовно. Грошей так і не дочекались
Міністерство освіти хоче ввести дистанційне навчання на постійну основу. Батьки шоковані
"Зупиніть свавілля поліції!": українці скаржаться на протиправні дії правоохоронців
"За 3 місяці "ЗЕленої осені" загинуло більше українських бійців, ніж за весь 2018 рік"
Стрічка