До "
Електронної книги скарг України" написала наша читачка Віра, яка вже втомилася боротися із нахабними комунальниками, які не можуть увімкнути гарячу воду.
ОСЬ ЇЇ СКАРГА:
"Ще 2 вересня в нас вимкнули гаряче водопостачання о 1 часу ночі. Київєнерго полагодив бойлер. Та ЖЄК постійно мені відповідає, що проблеми з Київєнерго. На 1551 я більше 5 раз робила заявку, на що мені відповідають несунітнецю.
ЖЕК посилається на Київєнерго, а Київєнерго на ЖЕК. Це глухий кут зрозуміти не можливо. Тим часом я без води!", - написала вона.
[sociallocker id=10854]
Savchenko16@ukr.net або 0734645371[/sociallocker]