Сайт знаходиться на тестуванні. Можлива некоретна робота. Приносмио вибачення за незручності. 

Київводоканал зловживає монопольним становищем та нараховує зайві кубічні метри

12.06.2016 10:35
4167
 
До "Електронної книги скарг України" написав наш читач Володимир, який стверджує, що "Київводоканал" нараховує вигадані кубічні метри спожитої холодної води. "Добрий день! Шановні співробітники Електронної книги скарг України, звертаюся до Вас як людина, котра вже багато років: 1) чесно, 2) у повному розмірі, 3) своєчасно оплачує надані "Київводоканалом" послуги. Сьогодні 11 червня 2016 року у поштову скриньку нам вперше поклали платіжку у якій вказали ФАНТАСТИЧНУ кількість спожитої холодної води - 13, 5 метрів кубічних (реально спожито у травні 3,7 метри кубічних, а у квітні 2,8 метри кубічних). У нас є повірений лічильник (Акт опломбування №35275 від 20 червня 2014 року, здійснений співробітником КП "Центр обслуговування споживачів Шевченківського району" Седневим В.С.). Я щомісяця вчасно (до 20 числа) на сайті ГІОЦ КМДА оплачую банківською карткою всі комунальні послуги, - в тому числі водопостачання холодної води та водовідведення, надане "Київводоканалом". Я звернувся за телефоном 202-02-02 й мені оператор сказала, що нараховано 13,5 метри кубічних й, відповідно, 138 грн. 24 коп. в зв'язку з тим, що я не вніс показання з 25 до 1 числа. Будь ласка, прошу Вас, якщо це можливо, допомогти (інформаційно чи організаційно) у вирішенні даного питання : Чому якщо я, як споживач, все ВЧАСНО, ЧЕСНО й у ПОВНОМУ розмірі оплачую на сайті ГІОЦ КМДА (ГІОЦ КМДА надсилає рахунки 10-11 числа щомісяця), мене "Київводоканал" ставить перед фактом, що я спожив у травні 2016 року 13,5 метри кубічних, якщо реально наша родина спожила 3,7 метри кубічних, у нас є повірений лічильник і я вчасно все оплачую? Чому мені ПРИПИСУЮТЬ 9,8 (!) метрів кубічних? Оператор сказала, що я маю взяти паспорт, копію квитанцій за 2 місяці та їхати у вівторок або четвер (бо в інші дні прийому немає!), ставати у чергу й писати заяву (!) щодо перерахунку у Деснянський район (бо у Шевченківському районі таки послуги "Київводоканалом" не надаються!). Питання, а чому якщо я все вчасно й в повному розмірі оплачую, я маю їхати в інший район, відпрошуватися з роботи, вистоювати у черзі й доводити, що я маю рацію? Чому я маю розраховуватися за недоліки у роботі співробітників "Київводоканалу"? Чому, коли я попросив оператора назвати мені телефон - стаціонарний або мобільний - Деснянського району, куди мене відправляють з Шевченківського району, мені оператор відповіла, що такого номера НЕ ІСНУЄ! На дворі ХХІ століття, а у них немає ніякого телефону? Це виглядає як зловживання "Київводоканалом" своїм монопольним становищем. З повагою до Вас, Маслов Володимир."Контакт для журналістів:[sociallocker id=10854]0935 6679079 або <volod.maslov@gmail.com> [/sociallocker]
Поділитись:
Останні скарги
На що скаржаться українці і яке найкриміногенніше місто? Звіт нашого порталу
Аферистка-роботодавець купається в чужих грошах: відправляє українців до Німеччини та кидає
Лісничі вбили рідкісну тварину, а їх начальника Зеленський визнав "Заслуженим лісником України"
Роботодавець-шахрай обдурює українців у Берліні: гроші взагалі не віддає, а робочі голодують
Власниця агенства з працевлаштування відправляє українців не на роботу, а в рабство
"Обігнали Трампа": зарплати українських чиновників перевищили доходи президента США
Трудове рабство: українці працювали на заводі в Чехії безкоштовно. Грошей так і не дочекались
Міністерство освіти хоче ввести дистанційне навчання на постійну основу. Батьки шоковані
"Зупиніть свавілля поліції!": українці скаржаться на протиправні дії правоохоронців
"За 3 місяці "ЗЕленої осені" загинуло більше українських бійців, ніж за весь 2018 рік"
Стрічка