Від користувачів компанії "Київстар" трапляється багато скарг з приводу жахливого сервісу. Одну із таких написала дівчина, яка закликає щось з цим робити, тому що вони просто крадуть гроші у своїх клієнтів.
Ось що вона пише:
"Люди, как у вас с Киевстаром? Нормально ли работает? У меня 4G работает как 2G, и постоянно пропадают деньги со счета. Пополняю счёт, приходит смс о пополнении. Смс о начислении услуг не приходит или приходит на следующий день. Было такое, что я не дождалась этой смс и совершила звонок. И деньги списались со счета. Никакие услуги при этом не начислились. И потом в смс Киевстар требовал пополнить счёт , чтобы начислились услуги! Как так? Оператор сказал, что нужно было дождаться 00.00 часов, чтобы произошло начисление услуг по тарифному плану. Это что за бред? В Интернете нашла много жалоб на Киевстар. Нужно что-то с этим делать! Его готовы закрыть даже те, кто пользуется им десятилетиями, потому что Киевстар ворует деньги и не предоставляет услуги должным образом!" - публікує слова Анни "Електронна книга скарг України".Контакти для журналістів та правоохоронців приховано!
Ми можемо надати контакти скаржника журналістам та правоохоронцям, зазвичай це телефон та е-мейл, для цього потрібно сплатити послугу згідно тарифу.
Після оплати ви отримаєте контакт скаржника, зазвичай це номер телефону та його е-мейл адреса
Ціна: 63 грнОбрати тарифРекомендований тарифПісля оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом місяця.
Ціна: 220 грнОбрати тарифПісля оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом півроку.
Ціна: 730 грнОбрати тариф