Сайт знаходиться на тестуванні. Можлива некоретна робота. Приносмио вибачення за незручності. 

Хто платить за розбитий товар?

04.03.2013 14:08
3179
 
Чи повинен споживач платити за розбитий чи пошкоджений ним товар в супермаркеті? Хто несе відповідальність? Бувають випадки, коли в супермаркеті ненароком розбиваєш, наприклад, банку з огірками. Наче і коштують 30 гривень - можна заплатити. А якщо це елітна пляшка дорогого шампанського? Якщо товар, який випадково було пошкоджено коштує тисячі гивень - чи повинен споживач за нього заплатити? На жаль, якщо навіть таке і стається - то покупця, як слухняного хлопчика, ведуть на касу і вибивають з нього гроші за розбитий товар.ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Як повернути товар без втрати часу та нервів?"  Та перед тим, як діставати кровні зі свого гаманця слід розібратися – хто винен в тому, що товар було розбито: може вина самого магазина, може винен інший покупець, а перед тим, як звинуватити себе в цій ситуації – знайте! Закон України «Про захист прав споживачів» в такому випадку тільки на боці споживача. Перше, що слід пам’ятати  - продавець ще повинен довести Вину споживача. Бо ризик випадкового пошкодження товару – несе його власник, тобто дирекція супермаркету, менеджер, будь-хто!  Однак в цивільному кодексі зазначено, що шкода завдана майну іншої особи, підлягає відшкодуванню. От такі нюанси – і збивають споживачів. Але: «немає трупа – немає вбивства» - тому провину споживача повинні довести – збираючи докази: камери, свідчення свідків. Також їм потрібно довести, що їхній товар стояв добре закріплений на полицях, бо, якщо цього немає – адміністрація не несла надійного зберігання свого товару.Читайте більше про Ваші права в розділі: "Права споживача"В нашій країні – винен чи ні, встановлює тільки суд – тому Ви маєте повне право відмовитися платити за пошкоджений товар. А якщо адміністрація, разом з охороною, вимагають від споживача оплати товару – знайте споживач має право вимагати складення акту про нанесення шкоди та надати факти, що  доводять провину споживача. В таких випадках, споживачу потрібно потурбуватися про те, щоб були свідки – які підтвердять невинуватість і це було засвідчено в акті. Ставите в цьому документі свій підпис, адміністрація розписується і свідки. Цей акт надсилається в суд і тільки вони, на підставі фактів, відео, свідчень можуть зобов’язати споживача оплатити цей товар чи ні. Тому не кваптеся платити за розбитий товар.
Поділитись:
Останні скарги
На що скаржаться українці і яке найкриміногенніше місто? Звіт нашого порталу
Аферистка-роботодавець купається в чужих грошах: відправляє українців до Німеччини та кидає
Лісничі вбили рідкісну тварину, а їх начальника Зеленський визнав "Заслуженим лісником України"
Роботодавець-шахрай обдурює українців у Берліні: гроші взагалі не віддає, а робочі голодують
Власниця агенства з працевлаштування відправляє українців не на роботу, а в рабство
"Обігнали Трампа": зарплати українських чиновників перевищили доходи президента США
Трудове рабство: українці працювали на заводі в Чехії безкоштовно. Грошей так і не дочекались
Міністерство освіти хоче ввести дистанційне навчання на постійну основу. Батьки шоковані
"Зупиніть свавілля поліції!": українці скаржаться на протиправні дії правоохоронців
"За 3 місяці "ЗЕленої осені" загинуло більше українських бійців, ніж за весь 2018 рік"
Стрічка