Хтось любить носити одяг з крокодилом, хтось із акулою чи написом Nikе, як з'явилися на світ ці логотипи, підбірка від журналістів "ЕКСУ".

Lacoste
Lacoste зараз дуже популярний і престижний бренд. Маленького зеленого крокодильчика, нашитого на всіх речах Lacoste знає кожен. Творець цього бренду- Жан Рене Лакост (Jean Rene Lacoste) до заснування компанії (1933), яка виробляла майки для гри в теніс, був досить відомим спортсменом, грав у теніс. Серед своїх колег-спорстменів мав прізвисько Алігатор. Одного разу один з друзів Жана Рене ненароком намалював маленького крокодила, якому судилося стати логотипом відомого сьогодні на весь світ бренду.ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Топ-сайдери, кріпсери, оксфорди. Поговоримо про взуття"Ralph Lauren
У 1968 році єврейський виходець з Білорусії Ральф Ліфшиц, він же Ralph Lauren, зареєстрував компанію Polo Fashions. Фірмовим логотипом бренду стає гравець в поло верхи на коні. Як зізнається сам Ральф Лорен, гра в поло завжди для нього була уособленням багатства, розкоші і влади. З дитинства він мріяв прилучитися до цього суспільства, бути успішним і ніколи не згадувати своє голодне дитинство.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Невідомі бренди України, які стали світовими"
Paul & Shark
Історія логотипу Paul & Shark виникає з історії створення назви. В основу ідеї назви ліг випадок. Одного разу Жан Людовіко Діні (творець модного бренду) побачив яхту з назвою Paul & Shark, яка дуже сподобалося йому.
Спочатку він назвав свою фірму Dini & Shark, a пізніше цілком запозичив назву у незнайомого парусника. Фірмові кольори марки: колір моря, відтінки синього і блакитного. Крім того, відмінною рисою Paul & Shark стала упаковка товару в тубуси схожі на ті, в яких зберігають пляшки віскі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Робота на дому: як з Вас витягують останні гроші?"

Fendi
Логотип Fendi - це дві літери F, розташовані «валетом». Їх часто порівнюють з пазлом, але очевидно, що це просто дві літери F, одна горілиць інша розташована нормально. Ідея логотипу належить Карлу Лагерфельду (Karl Lagerfeld). На сьогоднішній день це один з найулюбленіших принтів в колекціях модного будинку, заснованого подружжям Едуардом і Адель Фенді (Edward & Adele Fendi). Одяг, ремені, сумки, окуляри - більшість продукція Fendi прикрашають перегорнуті літери F.
Nike
Знаменита пташка від Nike має назву « Swoosh » і імітує крило богині Ніки. Цей логотип був розроблений студенткою - дизайнером Портлендского університету Керолайн Девідсон в 1971 році , за що вона отримала гонорар в $ 35. Ця емблема вкрай швидко стала широко впізнаваною, Nike став одним з найвідоміших у світі брендів з гігантськими річними прибутками, а бідолаха Керолайн навіть не пам'ятала куди витратила свої $35 ...
Але! На знак вдячності в 1983 році голова ради директорів Nike Філ Найт вручив Девідсон золоте кільце з «пташкою» і акції компанії (сума не розголошувалася). Інша історія. Нібито логотип, у вигляді пташки, насправді, черево вагітної жінки. Колись Nike не був фірмою, що випускала спортивний одяг - їхнє виробництво було направлено на одяг для вагітних. І коли вони перепрофілювалися, вирішили не змінювати логотип, а просто розташувати його горизонтально, замість тоді всім відомого, вертикального.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Модна осінь. Що одягати? Інтерв’ю з дизайнером"
Chanel
Логотип Chanel - це дві переплетені літери C. Вперше даний логотип був представлений світу в 1925 році. А зображений він був на флакончику одного з найвідоміших ароматів у світі - Chanel # 5. Внаслідок, логотип став використовуватися для позначення всієї продукції модного будинку Chanel. СС - значить Coco Chanel, все просто. Логотип виконаний у стилі Врубеля: дві перевернуті підкови - символ удачі.
Timberland
При згадці yellow boots у 90% американців виникне образ черевик фірми Timberland. Логотип компанії - американський дуб. Чому саме дуб? Бо саме це дерево і жовтий колір: фабрика, яку купив Натан Шварц, серед іншої взуття виробляла черевики для лісорубів, і яскравий жовтий колір використовувався в цілях безпеки - щоб працівники не упустили одне одному колоду на ногу. На користь цієї версії говорить і сама назва марки Timberland (timber в перекладі з англійської - деревина, land - земля).
Calvin Klein
Компанія Calvin Klein заснована 19 листопада 1942 року. Логотип був розроблений приблизно в той же час, проте з якихось причин залишався невідомий ще 30 років. Лише через три десятиліття дизайнерським будинком була запущена нова колекція джинсового одягу, на якому і красувався логотип бренду. На задній кишені кожної пари гордо розміщувалися дві літери - cK. Легко запам'ятовується і безпосередньо асоціюється з назвою бренду.
Проте пізніше він став використовуватися не тільки для позначення бренду, але і для поділу колекцій. Так, темний логотип використовується на одязі «від -кутюр» , сірий - на колекціях повсякденного одягу, а білий - на спортивному одязі, що випускається модним будинком Calvin Klein.
Fred Perry
Емблемою компанії Fred Perry є лавровий вінок - давній символ перемоги. Дуже цікавий факт: щоб просунути марку заповзятливий засновник Фредерік Перрі (в минулому іменитий тенісист) дарував свої сорочки молодим і процвітаючим тенісистам тих часів, що зрозуміло забезпечувало йому додаткову рекламу. На відміну від незручного, мішкуватого спортивного одягу тих років, поло від Фреда Перрі були зроблені з бавовняного матеріалу і приємно облягали тіло.
Незабаром люди почали впізнавати сорочки від Fred Perry і стали асоціювати їх з Вімблдонським турніром - найпрестижнішим тенісним чемпіонатом світу, головним серед всіх чотирьох турнірів Великого Шолома. Кращі спортсмени, перші ракетки світу, грали в сорочках від Fred Perry. Піку популярності знаменитий « тенісний » бренд досяг в кінці 60 - х - початку 70- х років, коли одяг і взуття цієї марки облюбувала британська молодь, зокрема скінхеди і футбольні хулігани (в основному прихильники клубу «Манчестер Юнайтед»).
Burberry Prorsum
Історія легендарного бренду Burberry Prorsum походить з далекого 1856 року, коли Томас Берберрі (Thomas Burberry) відкрив свій перший магазин, що торгував готовим одягом. Він винайшов технологію створення водонепроникного матеріалу - габардину - і використовував його у виробництві плащів і пальто для солдатів. У 1901 році магазин Burberry вже володів великою кількістю постійних замовлень. На всьому одязі красувався новий логотип - фігура лицаря в обладунках з прапором, на якому було написано слово «Prorsum». Логотип за весь цей час практично не змінювався.
Versace
Фірмовий логотип Versace символічно пов'язаний з давньогрецькою міфологією. На ньому зображена голова Медузи, переплетена змією. Згідно з міфами, вона перетворювала на камінь будь-кого, хто подивиться на неї. Логотип модного будинку був придуманий самим Джанні Версаче (Gianni Versace) у 1978 році. Його завжди приваблювали класична тематика, історія і давні культури. Саме Медуза, на думку пана Версаче, втілювала собою фатальний потяг.