До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка Світлана, вона переконує, що її скарги на товар видаляє Інтернет-магазин.
ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:
Контакти для журналістів: [sociallocker id="10854"]svitlanaelevator@ukr.net[/sociallocker]
"Доброї ночі, вибачте, якщо моя скарга не за адресою. Інтернет-магазин дитячого одягу українського виробництва http://m-moda.com.ua/ua, купила в цьому магазині дівочу куртку «Кітті-весна» у кольорі «лайм». Усе було чудово до першого прання, попри те, що я дотримувалась усіх рекомендацій щодо температурного режиму прання, аплікації на курточці облізли. Після першого ж прання носити її стало неможливо.ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «У дитсадок не пускають без щеплення»На мій негативний відгук адміністрація сайту просто вже другий раз поспіль видаляє коментарі (не тільки мій, ще один невдоволений, я встигла побачити). Хочу, щоб майбутні покупці цього сайту знали насамперед правдиві відгуки, щоб правильно зробити вибір. З такою реакцією стикаюся вперше, щоб не дізнатися, чим невдоволений клієнт, а просто робити вигляд, що нічого не трапилось, тим самим вводячи покупців в оману".