Сайт знаходиться на тестуванні. Можлива некоретна робота. Приносмио вибачення за незручності. 

Інтернет-магазин дурить покупців

15.12.2015 17:40
1630
 
До "Електронної книги скарг України" написав читач Андрій. Чоловік стверджує, що інтернет-магазин намагався його надурити, сказавши, що обраного товару нема у наявності, а згодом запропонувавши його за вищою ціною.

Ось його лист:

Контакти для журналістів: [sociallocker id="10854"]andreyua2005@gmail.com[/sociallocker] "09.12.2015р. замовляю ваги кухонні MAXWELL MW-1451 Код товару: 22634837 - 299 грн. Подзвонивши менеджеру уточнюю про наявність даного товару. Після підтвердження замовляю доставку товару до пункту видачі що знаходиться на м"Петрівка" в магазині "СітіКом". Здається все має відбуватися по сценарію: приїжджаю, оплачую за товар та забираю замовлений товар. Але! Ввечері магазин по своєму сценарію, передзвонює і повідомляє сумну звістку: - "Данного товару немає в наявності!" Як доволі часто це роблять інтернет магазини, я вже звик. - "Ну що ж, що є то є!" Завтра буду замовляти в іншому місці. Але зранку я починаю шукати магазини що продає ваги цієї моделі, помічаю що за три тижні до новорічних чудес, мої бажані кухонні ваги в цьому ж магазині вже по іншій ціні, але вже є в наявності. І нехай мені хто скаже що чудеса зустрічаються лише в дитячих казках. Передзвонюю знову в цей самий магазин, і знову мене запевняють що товар є в наявності. Відомі ілюзіоністи будуть спантеличені, навряд чи такий гарний трюк зможуть осмислити.ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Космічні " рахунки а теплоенергію-"Шановні я вчора вранці заказав ваги, цілий день не могли зрозуміти чи є вони в наявності, та на вечір зрозуміли що за такою ціною немає, а зранку знову є, але дорожче!"Зображення видалено.Прошу надати телефон керівництва. Маю величезне бажання почути як виправдовуються на цю нахабну поведінку ваше керівництво. Напевно ця схема в правила магазину. Заманити покупця низькою ціною, а потім змусити вибрати, чи заплатити дорожче, чи вибрати інший товар. Оператор на моє прохання не може нічим допомогти крім як прийняти моє телефонне звернення. Дзвінок з магазину через декілька годин. На тому кінці (старший зміни) - здається це та ланка на яку я заслуговую як споживач вирішити питання. - "Вибачте за незручність, але цього товару немає в наявності, це помилка!" -"Я саме зараз дивлюсь на цей товар на вашому сайті, він в наявності." - "Ні, оновіть сторінку, ми саме зараз тільки змінюємо!" - ?!?!?! Так, насправді(, трюк відбувся без помилок. В кінці хочу лише пожалкувати що безкарність продовжує насміхатись над споживачами(."
Поділитись:
Останні скарги
На що скаржаться українці і яке найкриміногенніше місто? Звіт нашого порталу
Аферистка-роботодавець купається в чужих грошах: відправляє українців до Німеччини та кидає
Лісничі вбили рідкісну тварину, а їх начальника Зеленський визнав "Заслуженим лісником України"
Роботодавець-шахрай обдурює українців у Берліні: гроші взагалі не віддає, а робочі голодують
Власниця агенства з працевлаштування відправляє українців не на роботу, а в рабство
"Обігнали Трампа": зарплати українських чиновників перевищили доходи президента США
Трудове рабство: українці працювали на заводі в Чехії безкоштовно. Грошей так і не дочекались
Міністерство освіти хоче ввести дистанційне навчання на постійну основу. Батьки шоковані
"Зупиніть свавілля поліції!": українці скаржаться на протиправні дії правоохоронців
"За 3 місяці "ЗЕленої осені" загинуло більше українських бійців, ніж за весь 2018 рік"
Стрічка