Сайт знаходиться на тестуванні. Можлива некоретна робота. Приносмио вибачення за незручності. 

І знову Цитрус: відмовились визнавати, що придбані смартфони є несправними та бракованими

25.12.2019 18:17
2866
 
Клієнти Цитрусу отримали лише негативні враження від покупки смартфонів. Магазин відмовився визнавати, що куплений товар був бракованим, та чітко видно, що деформованим з технічних причин.

Ось скарга:

"Хочу поделиться своей историей, как мы приобрели детям подарки на Новый год в Цитрусе и пожалели. 29.12.2018.мы приобрели на Пантелеймоновской 21 в Цитрусе два телефона Ксиоми Редми Ноут 5. У сына всё нормально, а вот у дочери обнаружили проблемы с экраном (фото). 09.08.2019 мы отвезли в Цитрус, нам сказали, что это выгорел экран, уверили нас, что это все ремонтируется тем более телефон на гарантии. 1.09.2019 мы его забрали. Проблема снова проявилась. Пишем на горячую линию, отсылаем фото с проблемой нам пишут везите его снова в магазин мы разберемся. 13.09.2019. отдаём телефон опять на ремонт. 11.10.2019 телефон забираем. 04.11.2019 опять с той же проблемой отдаём на ремонт. Сервисный центр Цитруса не ремонтируют Ксиоми у себя, а отправляют на Киев. И вот мы получаем ответ: Виріб відповідає заявленому функціоналу, залишкове зображення для дисплеїв даного типу не є відхиленням.(фото есть). Писали не однократно заявление на замену модели или на возврат денег, но получили отказ от администрации Цитруса. Я думала уже оставить всё как есть, но каждый раз когда ребёнок подходит и со слезами показывает телефон и при этом телефон такой горячий, что его нельзя взять в руки, и я могу полностью просмотреть последнюю страницу на которой она была, я понимаю, что это не норма и не нормально для телефона. Может кто то как и мы захочет сделать ребёнку такой подарок в Цитрусе подумайте, стоит ли это ваших нервов и вашего времени. Все фото заявлений и ответов есть. Спасибо за внимание." - публікує слова Світлани Георгієвої "Електронна книга скарг України".
Контакти для журналістів та правоохоронців приховано!
Ми можемо надати контакти скаржника журналістам та правоохоронцям, зазвичай це телефон та е-мейл, для цього потрібно сплатити послугу згідно тарифу.
1 деньМінімальний

Після оплати ви отримаєте контакт скаржника, зазвичай це номер телефону та його е-мейл адреса

Ціна: 63 грн
Обрати тариф
Рекомендований тариф1 місяцьСередній

Після оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом місяця.  

Ціна: 220 грн
Обрати тариф
6 місяцівПрофі

Після оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом півроку.  

Ціна: 730 грн
Обрати тариф
Поділитись:
Останні скарги
На що скаржаться українці і яке найкриміногенніше місто? Звіт нашого порталу
Аферистка-роботодавець купається в чужих грошах: відправляє українців до Німеччини та кидає
Лісничі вбили рідкісну тварину, а їх начальника Зеленський визнав "Заслуженим лісником України"
Роботодавець-шахрай обдурює українців у Берліні: гроші взагалі не віддає, а робочі голодують
Власниця агенства з працевлаштування відправляє українців не на роботу, а в рабство
"Обігнали Трампа": зарплати українських чиновників перевищили доходи президента США
Трудове рабство: українці працювали на заводі в Чехії безкоштовно. Грошей так і не дочекались
Міністерство освіти хоче ввести дистанційне навчання на постійну основу. Батьки шоковані
"Зупиніть свавілля поліції!": українці скаржаться на протиправні дії правоохоронців
"За 3 місяці "ЗЕленої осені" загинуло більше українських бійців, ніж за весь 2018 рік"
Стрічка