Apple попереду, Аmazon позаду. Хто ще на думку Greenpeace дбає про навколишнє середовище?
Greenpeace взявся і за інтернет компанії. Екологічна організація склала "зелений" рейтинг оцінивши гігантів цифрових технологій від п'ятірки до двійки в залежності від їхньої енергетичної політики.
[caption id="attachment_17172" align="aligncenter" width="430"]
Ось такий має вигляд IT-світ очима Greenpeace[/caption] Найчистішою компанією за версією екологів сатал компанія Apple, вона на стільки зелена, що аж нічого додати - 100% енергії, яку використовує дата-центр в Купертіно, отримується від сонячних батарей і вітрогенераторів.
Facebook також посів одну з перших сходинок рейтингу, він отримав від Greenpeace три п'ятірки і одну четвірку.
Оцінки Google трохи гірші, але компанія також потрапила в число хорошистів.
Yahoo! колись була серед лідерів по використанню "чистої" енергії, але, була. За останні роки кудись свою зеленуватість подівала, поступившись дорогою молодим компаніям. Це погано, але експерти відмічають, що надія щодо повернення собі статусу "зеленої компанії" - є.
Microsoft – впевнений трійкар. Наміри взятися за "зелену" енергію залишаються тільки на паперах. Правда, нещодавно компанія затвердила план по зниженню використання вуглецю, так що Greenpeace чекає на покращення.
Гірше всіх оцінки у Amazon. Створюючи величезну екосистему інтернет-сервісів, компанія зовсім не дбає про те, на чому це все працює, негодують екологи: тільки 15% енергії черпається з оновлюючих джерел.
Недалеко пішов і Twitter, лишень п'ята частина його энергії є "чистою".

Ось такий має вигляд IT-світ очима Greenpeace[/caption] Найчистішою компанією за версією екологів сатал компанія Apple, вона на стільки зелена, що аж нічого додати - 100% енергії, яку використовує дата-центр в Купертіно, отримується від сонячних батарей і вітрогенераторів.






