До "
Електронної книги скарг України" написала наша читачка, яка здивувалася, як відома торгівельна мережа побутової техніки "Фокстрот" нав'язує їй страховку за її ж гроші.
Ось її скарга:
"Купила телевізор в "Фокстроті". Ціна 7999 грн. В чеку була дана розбивка цієї суми: телевізор 5949 грн.+ сервис Фокс Майстер 250 грн.+ прим.комп. прогр. 249 грн. + 1550 грн. страх. платіж "Відповідальність перед третіми особами "Фокстрот" Пдрк+" Страховик ПРАТ "СК "АСКО Медсервіс".
В сумі вийшло 7998 грн.
Питання таке: Якщо страхування є добровільним, то чому в ціну товару закладено страховий платіж та ще й про нього я дізнаюся, коли отримую чек?
1550 грн. - це 0,5% від страхової суми 310 тис. грн. Страхування мені піднесли як "подарунок". За мої гроші!
Чи правомірне таке "добровільне" страхування, чи є воно обов’язковим? Чи можу я відмовитися від нього? Могли б ви дати відповідь на ці питання або спрямувати на компетентних осіб? Дякую!"
Контакт для журналістів та правоохоронців: [sociallocker id=10854]380977125621 або
bronya1221@gmail.com[/sociallocker]