"Електронна книга скарг України" отримала лист від нашої читачки Людмили. Лист, повний обурення якістю обслуговування у Британському офтальмологічному центрі в Києві.
а також такими, цитую: "Людмила да что же тебя трясет то от дурости", "Сразу видно Люда плохо с головкой". Зараз їх видалили, але я встигла зробити скріншоти! Деякі з них були написані з фейкової сторінки, де не було ані друзів, ні інформації, але написані і видалені відповіді були протягом 5-ти хвилин. Тому сумніву нема що то адміністратор групи (щоб писати не від свого імені). Та і якій сторонній людині знадобиться таке писати?! Мало того що ледь зору не позбавили, так ще й принижують! Звертаюсь до вас, бо це вже не перша історія з відвертим хамством з їхнього боку, а також тому що ситуація, яка трапилась зі мною була досить небезпечною і я не хочу щоб подібні випадки повторювались. Можу розказати більш детально що і як відбувалось, сподіваюсь на вашу відповідь."Контакти для журналістів:[sociallocker id=10854]+380664539397 або ludmillakarpenko@gmail.com[/sociallocker]
Текст листа:
"Доброго дня! В Британському офтальмологічному центрі в Києві мені назначили неадекватне лікування вірусного кон'юктивіту, через що лікування затягнулось більш ніж на три тижні і були витрачені немалі додаткові кошти. Лікар Тяжка Н.П. пропонувала мені лікуватись обезболюючим та гормональними ліками які знімають симптоми. Що я і робила, бо довірилась їй. Коли стало ясно що ситуація вже зовсім критична довелось звернутись до іншого лікаря, який мене врятував! Щоб видужати довелось робити уколи та крапати 5 видів крапель 6 разів на день, тому що ситуація вже була дуже складна. Коли все минуло, намагалась звязатись хоча б з кимось... писала їм на пошту, на сайт, в групу в facebook ... ігнорували! Через місяць отримала відповідь від адміністратора групи в facebook, відповідь була дещо неадекватна - сказали що я сама у всьому винна і треба було слухати лікаря... потім мені ще огризались такими текстами: "Только не нерничайте, вам уж точно это вредно",