"Електронна книга скарг України" нещодавно опублікувала допис-скаргу на своїй сторінці Фейсбук, в дописі користувач соц.мережі скаржився на негідний сервіс цієї компанії. Виявилося, що серед наших підписників чимло тих, хто підтверджує погану роботу компанії "Містексперс". Вважаємо за необхідне попередити наших читачів про поганий сервіс цієї організації.Пише Ярослав Сидорович:"Рік тому скористався їхніми послугами, бо треба було швидко відправити новий телефон батьку, а до НП було далеченько. Після цього не один раз пожалкував. Посилка йшла 10 днів. Прийшлось вийти на їхнє керівництво, але особливо це нічого не змінило. По факту зробили безкоштовну адресну доставку. Але нервів це мені коштувало дуже багато".Пише користувач під ніком Джон Шерідан:"Було діло... не раз... доставляли на інший кінець міста ... взагалі зарікся послугами не користуватися . .але їм якось перепадають посилки наприклад з Китаю - тож доводиться боротися :( "Пише Олена Гритсюк:"В Украину доставка быстро (относительно). По Киеву поймать курьера или еще круче перехватить посылку нереально! 1,5 недели катались куртки по городу, пока не забрала сама со склада и то с приключениями. Спасибо, больше не хочу".
Нагадаємо, що на сторінках "Електронної книги скарг України" вже піднімалася тема поганого сервісу доставки "Містекспрес."
Останні скарги