Як оформити акт претенію з приводу якості надання житлово-комунальних послуг - читайте тут.
АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ
з приводу якості та кількості надання житлово-комунальних послуг
_______________________________ “__”________________ 200__ р. (назва населеного пункту) (дата складання) Споживач(і) _____________________________________________________________(прізвище, ім'я та по батькові)
________________________________________________________________________ згідно з договором (ами) № _____________________________________ подає (ють) виконавцю послуг претензії з приводу якості та кількості послуг ________________________________________________________________________(види послуг)
за відхилення____________________________________________________________(якісних та кількісних показників послуг згідно з умовами договору)
________________________________________________________________________ строк, коли зафіксовано відхилення якісних показників послуг від “___” ____________ 200__ р. до “___” ______________ 200__ р., строк, коли зафіксовано відхилення кількісних показників послуг від “___” ____________ 200 __ р. до “___” ______________ 200__ р., У зв'язку з викладеним виконавець послуг усуває причини порушень якісних та кількісних показників послуг, що виникли з його вини, здійснює перерахунок розміру плати та сплачує неустойку споживачам згідно з умовами договору. Цей акт склали: з боку Виконавця послуг з боку Споживача ______________________________ __________________________ (посада, прізвище та ініціали, підпис) (прізвище та ініціали, підпис) ______________________________ __________________________ Адреса _______________________ Адреса ____________________ Телефон ______________________ Телефон ___________________споживач, що проживає у |