fbpx
zvernennya-lyst-list-pismo-ruchka

Зразок скарги на магазин

Як писати скаргу на магазин, який відмовляється виконувати свої обов`язки. В статті представлено зразок скарги на магазин.

З 2012 року “Електронна книга скарг України” опублікувала безліч скраг на магазини. Від прострочених продуктів до нахабних охоронців, що грубо перевіряють відвідувачів. На власному досвіді ми переконалися, що ефективними стають ті скарги, які ще й додатково висвітлюються і в ЗМІ. Саме таку змогу ми даємо нашим читачам, кожен може надіслати нам скаргу на поганий магазин чи будь-що інше і знати, що її опублікують, а журналісти та правоохоронці побачать її за допомогою нашої розгалуженої мережі Фейсбук сторінок та іншої 21-єї причини, які можна почитати. Але окрім надсилати листа про проблеми нам, варто знати, як оформлювати бюрократичні скарги, які також можуть бути дієвим інструментом.

В статті ми наведемо лишень зразки скарг, збіги назв магазинів – випадкові.  А із реальними магазинами-порушниками ви можете ознайомтеся ось в цьому “чорним списком магазнів” у Вашому місті.

Скарга на магазин – може бути направлена одночасно в декілька інстанцій, не тільки в захист прав споживачів. Тому, важливо зробити декілька копій і радимо все ж таки писати за допомогою новітніх технологій, а не від руки. Зможете зробити і більше копій і читати ваш почерк не доведеться залучаючи графологічні експертизи.

Також потрібно зажди робити копії вашого звернення адже скрага може бути і відхилена, тоді доведеться відстоювати свої права в суді. Там усі папірчини, скарги, зразки скарг, можуть знадобитися. Головне, не забувайте фіксувати кожну вашу дію, відправляти такі скарги краще замовними листами.

Читайте також: “ПРАВА СПОЖИВАЧА

Зразок скарги на магазин

Керівнику управління з питань

Захисту прав споживачів у Миколаївській,

(залежно куди направляєте скаргу)

30258.м. Миколаїв, вул., Ковзана, 5

Гр. Павла Микитовича Бубенка

Який проживає за адресою:

33569.м Миколаїв, вул. Фрунзе, буд.2 кв. 107

На дії та бездіяльність, на порушення моїх прав директора

Магазину «Леонель +»

Скарга

5 січня 2013 року. Я, Павло Бубенко, придбав в магазині «Леонель+» LCD телевізор (пральну машину, чайник, пишете те, на що адресована скарга – це зразок!)  «Panasonik», вартістю в 12 000 гривень 00 копійок. (суму прописом: дванадцять тисяч гривень). Під час укладення договору купівлі-продажу, продавець надав мені  чек  і гарантував/божився, що телевізор буде працювати справно. І запевнив, що в разі поламки я зможу звернутися до їхнього сервісного центру – видавши мені гарантійний талон. Але вже 10 січня 2013 року телевізор зламався.  Я вимушений був звернутися до директора магазину «Леонель+» із скаргою і письмовою заявою попросивши безкоштовно усунути поламку телевізора.

Він погодився і прийняв зламаний телевізор. У відповідності із ч3 ст. 709  Цивільного кодексу України де зазначено, що вимога покупця про безоплатне усунення недоліків товару підлягає задоволенню продавцем або виготовлювачем протягом 14 днів. Була знехтувана.  Також на мою вимогу надати мені на час ремонту аналогічний товар, незалежно від моделі, з доставко, що теж передбачено цією статтею – директор магазину відмовився.

Згідно з ч. 5 ст. 709 Цивільного кодексу України, ч. 7 ст. 14 Закону України «Про захист прав споживачів» кожен день, який я не отримував свій товар, тобто був прострочений з невідомих причин продавець мав би сплатити мені неустойку в розмірі 1% товару.

Мене це обурило і я написав скаргу, тим паче, керуючись законом України  «Про захист прав споживачів» та «Про звернення громадян»,

Вимагаю:

  1. Вплинути на дирекцію фірми «Леонель+» та вжити заходів щодо директора цієї фірми.
  2. Відповідь про результати розгляду цієї скарги надіслати мені у письмовій формі у строки передбачені законодавством України.

Скарга написана добре – передбачає ще й додатки, наприклад:

ДОДАТКИ:

  • Копія товарного чеку про придбання телевізора
  • Копія гарантійного талона.
  • Копія заяви до директора магазину «Леонель+»
  • Копія листа-відповіді від директора магазину.

Число, коли була складена скарга, підпис, прізвище.

Також ми розповіли про те, чому важливо написати нам скаргу на магазин і не тільки в ефірі телеканалу 1+1.

Подивіться і ви та надсилайте скаргу просто зараз. 

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
НЕ ПРОҐАВ  -45%  НА ПОДАЧУ СКАРГ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК