Претензія про заміну неякісного товару

Як писати претензію про заміну неякісного товару – зразок можна побачити тут Часто виникає проблема у споживачів, як замінити неякійсний товар, до кого звертатися з такою претензією. Згідно Закону...
Zek-zayava-akt-computer-chelovek-ofice
Фото: finiq.ru

Як писати претензію про заміну неякісного товару – зразок можна побачити тут

Часто виникає проблема у споживачів, як замінити неякійсний товар, до кого звертатися з такою претензією.

Згідно Закону України “Про захист прав споживачів” існує спеціальна форма, яку потрібно правильно скласти. Погодьтеся, одна річ написати свою скаргу в книгу відгуків і пропозицій і чекати доки Вам зателефонують менеджери магазину і запропонують замінити товар, інша річ, користуючись Законом вимагати його заміни. Журналісти “Електронної книги скарг України” дають пораду.

Претензія

20 липня 2013 р. у Вашому магазині я  придбав ____ (і тут пишете найменування товару, його серійний номер) вартістю 45 (сорок п’ять) гривень, що підтверджується необхідними документами (чек, гарантійний талон, гарантійний паспорт тощо).

Через 10 днів після, (пишете що купували) він вийшов (вийшла) з ладу.

Далі важливо написати посилання на Зкону України:

Відповідно до ст. 8 Закону України “Про захист прав споживачів” я вимагаю заміни неякісного, наприклад, телефону на новий доброякісний негайно, якщо аналогічних товарів немає в продажу, протягом місяця.

Якщо Ви відмовите мені у моїй законній вимозі, я залишаю за собою право звернутися до суду з позовною заявою про примусову заміну  мобільного телефону про стягнення неустойки за прострочення доставки мені нового ____________________________ (найменування товару) в розмірі одного відсотка вартості товару за кожний день прострочення, а також про стягнення моральної шкоди, заподіяної мені Вашими незаконними діями.

Про прийняття рішення прошу повідомити мені письмово у встановлений строк згідно закону про інформацію в 5-ти денний термін.

Додаток:

1.Касовий чек.

2. Гарантійний талон тощо.

Дата 21.10.2013 Підпис________

Відправляєте або передаєте цей лист претензію про заміну неякісного товару директору, або відправляєте поштою. Чекаєте на відповідь. Якщо ж дирекція зовсім не дбає про права споживача  – то потрібно позиватися до суду. Також можете ознайомитися вже з написаною претензією про повернення товару.

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах