fbpx

Почути кожного. Гарячі лінії скарг України

Куди телефонувати на гарячі лінії, щоб поскаржитися
telefon-man-kostium-ochki

Гаряча лінія скарг України так би міг називатися і наш проект “Електронна книга скарг України“. Адже щодня до нас надходять десятки скарг від українців на різні проблеми і ми їх обробляємо та публікуємо для журналістів, наскільки це ефективно читайте у цьому розділі. Таким чином, чого б не стосувалася ваша скарга, її завжди можна надіслати нам і бути впевненим, що її побачать представники ЗМІ. Але, як ще додатково посилити ефект від вашої скарги? Ми радимо також телефонувати і на гарячі лінії скарг України. Які існують гарячі лінії для скарг в України та їхні номери – розкажемо в цій статті. 

МІЙ НОМЕР 1541

Одна із найдавніших гарячих ліній скарг – це державна.

Так званий державний контакт-центр з номером 1541 це можливість надіслати скаргу на чиновника, прокурора або будь-яку іншу особу, яка працює в державній структурі. Саме державний контакт центр має на меті зробити легшим життя людей, які подзвонили на гарячу лінію зі скаргою і усунути її. Також у Урядового контактного центру є і власний веб-сайт на якому можна отримати більш детальну інформацію про послуги гарячої лінії скарг в Україні: www.ukc.gov.ua.

Працює цей соціальний центр із гарячою лінією скарг в Україні з травня 2009 року. А у зв’язку зі стартом кампанії з вибору лікаря первинної допомоги Урядовий контактний центр з 2 квітня розпочав роботу за новим напрямком: консультування громадян за телефоном урядової «гарячої лінії» 1545 з питань медичної реформи. Так що і сюди можна телефонувати, якщо виникли питання по медичній галузі.

ПАСАЖИРСЬКИЙ КОНТРОЛЬ

Жителям Києва з 2015 року також запропонували скаржитися на гарячі лінії Київпастрансу. Щоправда на офіційному сайті зазначено, що це не зовсім скарга на гарячу лінію, а лише проек-опитування. Тобто скарги надсилаються в потрібні структури, але зовсім не розглядаються належним чином. До слова, нещодавно ми публікували скаргу в якій наш читач згадував про досвід спілкування з оператором гарячої лінії “Пасажирський контроль”, можете почитати про це за цим посиланням. Якщо вам кортить поскаржитися на гарячу лінію – то можна це зробити за цим номером телефону: +38 050 332 01 23 дзвінком або смс-повідомленням та за електронною адресою: monitoring@kpt.kiev.ua. При наданні інформації необхідно обов’язково вказати наступне: дату та час виявлення недоліку, № маршруту, вид транспорту, бортовий або державний номер рухомої одиниці та цифру, яка відповідає недоліку згідно переліку запропонованого вище або сам недолік. Усунення недоліків у роботі наземного громадського транспорту буде виконуватись в стислі терміни, але залежати від складності та трудоємності технологічного процесу. Інформація КП «Київпастранс».

ГАРЯЧА ЛІНІЯ ДЛЯ СКАРГ МОЗ

З 2013 року невпинно працює і гаряча лінія головного медичного управління України – Міністерства охорони здоров`я. Кожен українець цілодобово може поскарижится на гарячу лінію за цим номером телефону: 0800-801-333. Також за цим номером вам нададуть будь-яку іншу інформацію. Дзвінки зі стаціонарних телефонів на цю гарячу лінію скарг – безкоштовні.

МВС ТА ЇХНЯ ГАРЯЧА ЛІНІЯ ДЛЯ СКАРГ УКРАЇНИ

В Міністертсві внутрішніх справ також крокують в ногу з часом і ще за часів роботи заступницею міністра МВС Еки Згуладзе, була створена гаряча лінія, куди можна поскаржитися навіть анонімно, реагувати, обіцяли правоохоронці, будуть і на такі звернення без зазначення персональної інформації. Щоб залишити скаргу по гарячій лінії в МВС потрібно телефонувати ось за цим номером: 0 800 500 202. Слід зазначити, що працює контактний центр з 8 до 20 години. І якщо потрібно швидке реагування, все ж таки телефонуйте за номером 102.

Інші номери гарячих ліній для скарг України завжди шукайте на офіційних сайтах відомств, яких стосується ваша скарга. Також, не забувайте, що зазвичай, залишивши скаргу на таких гарячих лінія вона може загубитися і ніколи не бути вирішена. Щоб збільшити шанси вирішитися вашій проблемі – завжди пишіть до “Електронної книги скарг України” про ваші проблеми, там скарги завжди публікують для журналістів. Написати скаргу можна ось тут: “НАПИСАТИ СКАРГУ“.

Про те, скільки скарг надходить до нашого проекту і чому важливо писати розповідав у відео керівник проекту.

 

 

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
НЕ ПРОҐАВ  -45%  НА ПОДАЧУ СКАРГ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК