fbpx

Гаряча лінія ЖКХ України для скарги, а також номери телефонів

Куди телефонувати та надсилати скаргу, якщо погано з ЖКГ у вашому будинку?

До “Електронної книги скарг України” щодня надходять десятки скарг і в тому числі на погані послуги в сфері ЖКГ. Ми протягом 6 років публікуємо такі скарги для журналістів, а також розповідаємо про них у нашому шоу “Задзеркалля”. Кожен українець з будь-якої точки України може написати скаргу нам і знати, що ми її обов`язково опублікуємо, зробити це можна у відповідному розіділі: “Написати скаргу“. Ми завжди рекомендуємо комплексний підхід до проблеми: потрібно не тільки зателефонувати до гарячої лінії ЖКХ України, але й розповідати про проблему в ЗМІ. Із розповіддю допоможемо ми, а далі наведемо ще додаткові номери телефонів гарячої лінії ЖКХ України. 

Одразу напишемо номер гарячої лінії, яку ви шукаєте, щоб поскаржитися на ЖЕК та й не тільки: 1545. Це цілодобова Урядова гаряча лінія – можливість взаємодіяти українів із чиновниками і як зазначають самі ж чиновники, такі дзвінки на гарячу лінію з проблемами – це удосконалення роботи. Знову ж таки, чи будуть діяти в разі незадовільної роботи ЖЕКівців чиновники – ще те питання.  Якщо ви телефонуєте зі стаціонарного чи у вас Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл – дзвінки всі будуть безкоштовні. Ви також можете зателефонувати на стаціонарний телефон до Гарячої лінії ЖКХ України, номер телефону: +38 (044) 284-19-15, але це вже будуть платні дзвінки, згдіно з тарифами ваших мобільних операторів.

Якщо ви з Києва і хочете також поскаржитися на ЖЕК і шукаєте таку гарячу лінію, ось номер телефону: 1551. Це контактний центр столиці і як запевняє мер, сюди можна телефонувати зі скарагми, щоб “зробити місто кращим” – чи дієві такі дзвінки ми не знаємо, але точно варто телефонувати.

А ТЕПЕР ПОРАДИ, ЩОДО ТИСКУ НА ЧИНОВНИКІВ І ПОГАНИЙ ЖЕК

Скарг на ЖКГ до нас надходить настільки багато, що нам навіть довелося для зручності створити окремий розділ з такими скаргами. Із останніх скарг на ЖКГ – це і скарга з Лисичанська, де жителі можуть залишитися без тепла. І скарга на ЖКГ із Енергодара, де чиновники 35 років ніяк не можуть відремонтувати будинок. Поєднує їх одне – головні герої чиновники, що на думку самих скаржників саботують роботу, тобто, роблять її погано. Якщо ви вже зателефонували на гарячі лінії ЖКГ України, написали скаргу до нашого ресурсу, також радимо зробити ще декілька кроків. По-перше, скаргу, яку ми опублікували потрібно якомога масштабніше ширити в місті, де ви проживаєте.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Гарячі лінії України. Куди можна надіслати скаргу

Заходьте на усі відомі вам пабліки в соціальній мережі і поширюйте її там. Напишіть адміністратору, по-людськи розкажіть про проблему і попросіть цю скаргу не видаляти. Також, радимо посилання на цю скаргу публікувати в коментарях на сторінці мера та інших чиновників. Робіть це постійно. Попросіть друзів, знайомих, поширити цю скаргу. Напишіть у місцеві видання, надішліть фото або відео проблеми і попросіть опублікувати вашу скаргу. Не сподівайтеся тільки на номери цих Гарячих ліній ЖКХ України. Вони не так зацікавлені у вирішенні проблеми, як ви особисто.

Пам’ятайте, що чиновники бояться публічності. Тому вашу проблему потрібно зробити якомога публічнішою. Ми завжди допоможемо в цьому. Також радимо подивится, чому потрібно писати скарги нам і як публічність допомагає вирішити проблему у інтерв’ю, яке ми дали телеканалу 1+1.

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
НЕ ПРОҐАВ  -45%  НА ПОДАЧУ СКАРГ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК