Штучна метеоритна злива, запущена супутником з космосу, може відкрити Олімпійські ігри 2020 року в Токіо

sputnik-kosmos

Японська дослідницька компанія ALE подала свою цінову пропозицію щодо вартості реалізації проекту із запуску штучного метеоритного дощу для церемонії відкриття Олімпійських ігор у Токіо в 2020 році, пише видання Quartz. Проект Sky Canvas – дещо більше, аніж звичайний феєрверк: він передбачає запуск супутника у космос “із завантаженими на його борт від 500 до 1 000 “частинок”, що стануть діючим матеріалом для метеоритного дощу”, пояснює компанія.

Компанія, яка має намір запустити свій перший супутник у другій половині 2017 року, описує, як працює проект:

Коли супутник стабілізується на орбіті, ми будемо розвантажувати частинки за допомогою спеціально розробленого пристрою на борту. Пройшовши близько третини шляху навколо Землі, частинки увійдуть в її атмосферу. У цей самий час почнеться емісія плазми і частинки перетворяться на метеорити.

На перших етапах тестування співробітники ALE помістили частинки (вартість виробництва кожної з них складає $ 8100) у “вакуумну камеру і підривали їх гарячими газами, розігнаними до надзвукової швидкості, тим самим, імітуючи ситуацію повернення частинок з космосу в атмосферу”, відповідно до інформації, розміщеної сайті Core77. Дослідники виявили, що, використання різних матеріалів призводить до випромінення світла широкого кольорового спектру:

У разі успіху, світло від штучних метеоритів буде видно на відстані 62 миль (100 км). За даними компанії, цього достатньо, аби метеоритний дощ побачило 30 мільйонів осіб, що проживають у Токіо.

Крім штучних метеоритів, метою компанії ALE є отримання інформації, яка дозволить краще зрозуміти, як саме супутники, що завершити свої місії й інші відходи, що знаходяться у космосі, можна було би безпечно спалити в атмосфері Землі.