Таємний покупець: кінотеатр “Оскар” в ТЦ “Гулівер”

Сьогодні наш таємний покупець відвідав і сам залишив скаргу в кінотеатрі “Оскар”, який знаходиться в ТЦ “Гулівер”. Сюди ходжу пару разів на місцяь. Кожного разу помічаю черги в касах...
кінотеатр-кіно-оскарг-Гулівер

Сьогодні наш таємний покупець відвідав і сам залишив скаргу в кінотеатрі “Оскар”, який знаходиться в ТЦ “Гулівер”.

Сюди ходжу пару разів на місцяь. Кожного разу помічаю черги в касах або за попкорном, особливо, коли це вихідні дні. Так, це зрозуміло – усі люди в ці дні відпочивають. Але, якщо це зрозуміло – то потрібно подбати про те, щоб не створювати дискомфорт споживачам. Не забувайте, що клієнт завжди правий – і потрібно про нього дбати.

Я хотів забронювати два квитки на один з фільмів, вже не згадаю який. Зателефонував до менеджера кінотеатру і запитав про бронювання. Забронювали і мендежер попередила, що бронювання знімається за 30 хвилин до початку сеансу.

Я біг! Реально біг до кінотеатру, щоб зняти своє бронювання – домовилися ж…

Піднімаюся до кас за 40 хвилин, а бронювання вже…немає. Хтось, очевидно, помилився.

Я все ж таки купив свої ж квитки, тому що вони щойно з’явилися в програмі і інший клієнт не встиг їх купити. Але скаргу вирішив залишити.

Заодно і перевірити, чи є звортня робота з клієнтами… Виявилося немає. Минуло вже 2 місяці мені так ніхто і не зателефонував. Звичайно я не міг не втриматися, щоб подивитися інші скарги, можливо, не тільки у мене така проблема.

ОСЬ ТАКИЙ МАЄ ВИГЛЯД КНИГА СКАРГ, КІНОТЕАТРУ “ОСКАР”. ЗНАХОДИТЬСЯ ВОНА НЕ В КУТОЧКУ СПОЖИВАЧА, А ДЕСЬ ПІД СТОЛОМ У МЕНЕДЖЕРА.

Книга скаргСКАРЖАТЬСЯ НА ТЕ, ЩО НЕ ВКАЗУЮТЬ В КІНОТЕАТРІ, ЯКИЙ ФОРМАТ ФІЛЬМУ, КОМУСЬ, МОЖЛИВО НЕ ДО ВПОДОБИ 3-Д. АЛЕ ОТ ЗАМІНИТИ КВИТКИ НА НАЙБЛИЖЧИЙ СЕАНС БЕЗ 3-Д, НЕ ЗАХОТІЛИ… НУ ХІБА МОЖНА ТАК?

IMG_6407

КАСИРИ, ЧОМУСЬ, НЕ ДОПРАЦЬОВЮТЬ, ТЕ САМЕ, ЩО І Я ПОБАЧИВ, КОЛІ ВІДВІДАВ КІОНТЕАТР “ОСКАР” В “ГУЛІВЕРІ”. ЧЕРГИ-ЧЕРГИ-ЧЕРГИ… НЕ ВСТИГАЄШ НОРМАЛЬНО РОЗПИТАТИ ПРО ФІЛЬМ, ТЕБЕ ПІДПИРАЮТЬ ІНШІ ЛЮДИ.

IMG_6405

ЩОСЬ НЕ МОЖУТЬ РОЗІБРАТИСЯ МЕНЕДЖЕРИ КІНОТЕАТРУ В ТОМУ, ЯКИЙ ЧАС ДЛЯ СЕАНСІВ ПЕРЕДБАЧЕНО. ЛЮДИ ПРИХОДЯТЬ НА ОДИН ФІЛЬМ, А ПО ФАКТУ ЙДЕ ІНШИЙ.

IMG_6404

ТАКАК Ж ПРОБЛЕМА, ЧЕРЕЗ ДЕНЬ… СХОЖЕ В ЖОВТНІ НЕ ДОГЛЕДІЛИ ЗА РОЗКЛАДОМ СЕАНСІВ. БУДЬТЕ ПИЛЬНІ І ВИ, КРАЩЕ ЗАТЕЛЕФОНУВАТИ І УТОЧНИТИ, ЯКИЙ ФІЛЬМ І В ЯКИЙ ЧАС ЙТИМЕ.

IMG_6403

 ВЛАСН,Е І НАША СКАРГА ПРО БРОНЮВАННЯ, ЯКА ЗАЛИШИЛАСЯ БЕЗ ВІДПОВІДІ.

IMG_6402

А ОСЬ, ОДИН ІЗ ГЛЯДАЧІВ, ПІДБИВАЄ ПІДСУМКИ І ПІДКАЗУЄ МЕНЕДЖМЕНТУ КІНОТЕАТРУ, ЩО ПОТРІБНО РОБИТИ, ЩОБ УНИКНУТИ НЕЗАДОВОЛЕННЯ КЛІЄНТІВ. “АДМІНІСТРАЦІЯ, В УПОР НЕ ПОМІЧАЄ КЛІЄНТІВ”…

СКАРГА В КНИЗІ СКАРГ-КІНОТЕАТР ОСКАР

Менеджменту цього кінотеатру варто повчитися роботи з клієнтами у ресторану шидкого харчування “МакДональдз”. Там, якщо і залишили скаргу, то не встигнете відійти далеко від ресторану – Вам зателефонують і пригостять кавою.

Але варто зазначити, що кінотеатр дуже затишний, в ньому комфортно знаходитися, але менеджмент кінотеатру “Оскар” в Гулівері, схоже, робить все, щоб так тут не відчувалося, а глядачі пішли в кінотеатри, що знаходяться поруч. “Одеса Кіно”, “Кінотеатр Київ”, “Україна”…

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах