Звичайне лікування зуба обернулось ускладненнями

До “Електронної книги скарг України” звернулась Ольга. Жінка скаржиться на лікаря-стоматолога, який неякісно виконав свою роботу, що призвело до ускладнень. За словами читачки, жодної компенсації вона не отримала. Ось...
Фото: mport.ua
Фото: mport.ua

До “Електронної книги скарг України” звернулась Ольга. Жінка скаржиться на лікаря-стоматолога, який неякісно виконав свою роботу, що призвело до ускладнень. За словами читачки, жодної компенсації вона не отримала.

Ось її лист:

Контакти для журналістів: 

“В грудні 2015р. звернулась я за допомогою в Стоматологічний центр «Родинний», що знаходиться за адресою м. Вінниця, вул..Коцюбинського, 11. Нестерпно болів зуб. Лікар вскрив пломбу, довго чистив канали, без наркозу, після чого розпухла щока. Лікар, що взявся лікувати – молодий і, напевно, без досвіду роботи. Сказав мені потім, що він би все одно з цим зубом нічого не зробив. То навіщо було мене мучити??? Не знаєш – не берись. Я би пішла до іншого лікаря. Захотів на мені потренуватися???

На наступний день вимушена була йти до хірурга в цій самій клініці на видалення. Лікар-хірург Іванова М. видалила зуб не професійно. Залишила частку зуба не видаленою, сильно пошкодила ясна. Рану нічим не обробила, не зшила і про ускладнення не попередила. Коли видаляла зуб, була чимось розлючена, нервувала, тому і злобу напевно на мені вимістила. Через кілька днів після видалення біль став нестерпним. Боліла вся щелепа. Йти в цю саму клініку я вже боялась. Пішла в іншу. Зробили знімок. Видалили рештки зуба. Рана загноїлась, разом з нею і кістка щелепи. Почистили і зшили. Але на цьому все не скінчилось.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вирубка лісів на Чернігівщині

Рани глибокі і не загоюються. Чистили вже двічі. Мала розмову з керівництвом «Родинного» стоматологічного центру-Ліхіцьким О.М. Обіцяв вирішити проблему, допомогти і компенсувати витрати. Але слова лишились лише словами. Вже березень 2016р., а я ще мучусь зі своєю проблемою і періодично ходжу до стоматологів на перевірки. Змарнувала купу часу і грошей. А починалось все з лікування зуба…

В рентген кабінеті- хами: «Забрала ноги!», – кажуть мені. Адміністратор теж хамка. Кажу їй «В мене проблема через неякісне надання послуг, покличте директора». Вона мені у відповідь: «Сама винна». В чому? Що потрапила під гарячу руку???

Нікому не рекомендую цієї клініки!!! Обходьте стороною, якщо не хочете мати подібні проблеми!!!”

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах