Жінці не повертають гроші за бракований товар

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка. Жінка переконує, що їй не повернули гроші за неякісний товар та відмовили у наданні книги скарг та пропозицій, тому просить допомоги...
Фото: traveltours.com.ua
Фото: traveltours.com.ua

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка. Жінка переконує, що їй не повернули гроші за неякісний товар та відмовили у наданні книги скарг та пропозицій, тому просить допомоги у вирішенні проблеми.

Ось її лист:

Контакти для журналістів: 

“26/03/2016р. я придбала готову штору з ниток в упаковці у СПД Куціль Надії Ярославівни (Універмаг “Львів” етаж Тканини, магазин №9 за адресою : м.Львів, вул Кн.Ольги, 106). Так як штора виявилась бракованою (нитки з камінчиками були сильно заплутаними), я вирішила її повернути, одразу на наступний день в магазин, але СПД Куціль Н.Я. відмовилась її прийняти. Крім того, некорректно і по-хамськи себе поводила.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Співвласника позбавили прав на будинок

На прохання надати книгу відгуків та пропозицій відповіла, що її в неї немає. У зв’язку із тим, що СПД Куціль Н.Я. порушено мое право як споживача на належну якість продукції, так і  законодавство України щодо вимоги мати прошиту та зареєстровану Книгу відгуків та пропозицій і надання її при першій вимозі, прошу прийняти міри щодо усунення вищевказаних порушень СПД Коціль Н.Я. та повернення коштів за неналежний товар.”

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - сайт кожного українця. Це віртуальний місток між людьми, у яких є проблеми, і журналістами, які шукають таких людей!

Читайте також

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже 50 секунд.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті 
Підписатися!
Ні. дякую!
"Електронна книга скарг в Білій Церкві"Електронна книга скарг Закарпаття" (готується до запуску)
Ми в інших містах