До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка. Жінка переконує, що їй не повернули гроші за неякісний товар та відмовили у наданні книги скарг та пропозицій, тому просить допомоги у вирішенні проблеми.
Ось її лист:
Контакти для журналістів:
“26/03/2016р. я придбала готову штору з ниток в упаковці у СПД Куціль Надії Ярославівни (Універмаг “Львів” етаж Тканини, магазин №9 за адресою : м.Львів, вул Кн.Ольги, 106). Так як штора виявилась бракованою (нитки з камінчиками були сильно заплутаними), я вирішила її повернути, одразу на наступний день в магазин, але СПД Куціль Н.Я. відмовилась її прийняти. Крім того, некорректно і по-хамськи себе поводила.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Співвласника позбавили прав на будинок
На прохання надати книгу відгуків та пропозицій відповіла, що її в неї немає. У зв’язку із тим, що СПД Куціль Н.Я. порушено мое право як споживача на належну якість продукції, так і законодавство України щодо вимоги мати прошиту та зареєстровану Книгу відгуків та пропозицій і надання її при першій вимозі, прошу прийняти міри щодо усунення вищевказаних порушень СПД Коціль Н.Я. та повернення коштів за неналежний товар.”